-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/05/14 - 08:26
  • 352
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست هیأت اجرایی انجمن زبان فارسی بنگلادش تشکیل می‌شود

نشست هیأت اجرایی انجمن زبان فارسی بنگلادش به زودی در رایزنی فرهنگی کشورمان تشکیل می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، عیسی شاهدی و خانم شمیم بانو، رئیس و دبیر انجمن زبان فارسی بنگلادش ضمن حضور در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در داکا با سیدرضا میرمحمدی، رایزن فرهنگی کشورمان دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس و دبیر انجمن زبان فارسی با ارایه گزارشی از سابقه تأسیس و فعالیت انجمن از سال 1996 تاکنون، علاقه‌مندی خود را به فعال شدن مجدد این انجمن ابراز کردند.

میرمحمدی، رایزن فرهنگی کشورمان در داکا در سخنانی، اظهار امیدواری کرد تا با تلاش و همکاری متقابل انجمن و رایزنی فرهنگی، زمینه‌های فعالیت مجدد و بیش از پیش آن فراهم شود.

وی برای انجام مقدمات و زمینه‌سازی لازم جهت این امر، پیشنهاد داد نشست مشترک هیأت اجرایی و هیأت مشاوران انجمن با حضور اعضاء در محل رایزنی فرهنگی ایران برگزار و طی آن ضمن بحث و بررسی در باره وضعیت و فعالیت‌های انجمن، تصمیمات لازم در خصوص فعالیت‌های آینده و در صورت لزوم انتخاب ترکیب جدید هیأت اجرایی اتخاذ شود.

در ادامه، این پیشنهاد با موافقت رئیس و دبیر انجمن مواجه شد و به عنوان خروجی و نتیجه گیری جلسه، مقرر شد رایزنی فرهنگی ایران نسبت به انجام مقدمات و هماهنگی‌های لازم برای تشکیل نشست هیأت اجرایی انجمن اقدام و آن را تا سه هفته دیگر در محل رایزنی فرهنگی برگزار کند.

انتهای پیام/

 

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved