-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/02/29 - 16:12
  • 702
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در مصلی امام خمینی(ره)؛

نشست میراث فراگیر گستره زبان فارسی در جهان از نگاه مقام معظم رهبری برگزار می‌شود

نشست میراث فراگیر گستره زبان فارسی در جهان از نگاه مقام معظم رهبری ۲۹ اردیبهشت‌ماه به همراه رونمایی از آثار معظم له به زبان‌های خارجی در سالن ملل نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نشست میراث فراگیر گستره زبان فارسی در جهان از نگاه مقام معظم رهبری در نهمین روز از سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با مشارکت مؤسسه انتشاراتی انقلاب اسلامی و مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی برگزار می‌شود.

در این نشست از کتب ترجمه و منتشر شده مقام معظم رهبری با عناوین پیامبر رحمت(ص)، خون دلی که لعل شد، فجر صادق، فلسطین از منظر مقام معظم رهبری، به زبان‌های بنگالی، اردو و سواحیلی رونمایی به عمل خواهد آمد.

علاقه‌مندان به این نشست می‌توانند روز جمعه 29 اردیبهشت‌ماه ساعت 18 الی ۱۹:۳۰ به نشانی محل مراسم واقع در سالن ملل، طبقه همکف، راهرو شرقی مراجعه کنند.

شایان ذکر است، مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سالن ملل، طبقه همکف، راهرو اصلی، مجموعاً با 200 عنوان کتاب ترجمه شده دو سال اخیر، آماده پذیرایی از بازدید کنندگان و مخاطبان در حوزه نشر بین‌الملل است.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved