-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1403/02/28 - 09:30
  • 487
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست صمیمانه حجت الاسلام ایمانی پور با فارسی آموزان رایزنی فرهنگی در عشق آباد

حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی ایمانی پور از رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان بازدیدکرد و با فارسی آموزان به گفت و گو پرداخت .

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ،حجت الاسلام والمسلمین  محمد مهدی ایمانی پور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی که برای شرکت در همایش بین المللی مختوم قلی فراغی به ترکمنستان سفر کرده است پنج شنبه 27 اردیبهشت از محل رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عشق آباد بازدید و با فارسی آموزان و کارکنان نمایندگی گفت و گو کرد. در این بازدید نویدرسولی رایزن فرهنگی کشورمان نیز گزارشی از فعالیت های رایزنی فرهنگی ارائه نمود. بازدید از کلاس های مختلف و گفت و گو با فارسی آموزان ترکمنی که در حال یادگیری زبان فارسی، و ایران شناسی بودند، بخشی دیگری از برنامه بازدید ایشان بود.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در گفت و گوهای صمیمانه خود با فارسی آموزان به برخی سئوالات آنها در ارتباط با برخی ضرب المثل های فارسی و نیز چگونگی ارتباط با والدین و دوستان پاسخ داد.

دکتر ایمانی پور به ترکمن هایی که در حال یادگیری زبان فارسی هستند توصیه کرد که هرگز از تلاش برای موفقیت در کار خود دست برندارند. زیرا پشتکار و سخت کوشی رمز موفقیت و دستیابی به هدف است.

در پایان، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نشستی صمیمانه با کارکنان محلی و پرسنل آموزشی رایزنی فرهنگی داشت.  

گفتنی است؛ رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان یکی از رایزنی های فعال در حوزه آموزش زبان فارسی به علاقه مندان به فراگیری این زبان شیرین و غنی می باشد. 

 

. .

. .

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved