-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1403/02/06 - 08:58
  • 127
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست «خانواده و سبک زندگی اسلامی» در افغانستان

نشست «خانواده و سبک زندگی اسلامی» در سالن مجتمع فرهنگی و آموزشی رافت افغانستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نشستی تحت عنوان «خانواده و سبک زندگی اسلامی» به دبیری خانم راضیه رسا و با حضور اساتید و فرهنگیان، مادران و خواهران در سالن مجتمع فرهنگی و آموزشی رافت برگزار شد. 

سید محمداکبر حسینی، مسئول مجتمع فرهنگی و آموزشی رافت گفت: ما آمدیم در این دنیا زندگی کنیم و تا ارزش پیدا کنیم نه اینکه به هر قیمت که شده زندگی کنیم و لو با دروغ فریب و حق مردم خوری باشد، انسان باید طوری زندگی کند که کمال کسب کند و متاسفانه اگر توجه کنیم از فرهنگ عمومی تا فرهنگ دینی چالش‌ها تفاوت های زیادی به وجود آمده است.

وی افزود: فرهنگ غرب در تمام خانه‌های ما رسوخ کرده و الگو گیری از سبک زندگی غربی را بیشتر می‌پذیریم تا زندگی اسلامی و امروزه جنگ نرم تغیرات زیادی را به وجود آورده و اهداف آن نیز از طرق مختلف هدف قرار دادن زندگی اسلامی ما مسلمانان است.

حسینی اضافه کرد: فرهنگ اسلامی مجموعه بسیار گرانبهایی را اعم از تعاملات اجتماعی، رعایت حقوق افراد و دوستان و همسایگان را در نظر گرفته است، چنانچه عمل شود جامعه به سعادت و کمال مطلوب خواهد رسید. 

در ادامه برگزاری نشست، پرسش و پاسخ با حضور کارشناسان خانم ذلیخا حسینی، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) و خانم زهره مهدوی، استاد قرآن و فعال معارف اسلامی با گردانندگی خانم حجتی طلبه حوزه علمیه رسول اعظم(ص) و استاد قرآنی این مرکز اجرا شد.

انتهای پیام/

. .

. .

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved