-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1401/12/14 - 10:12
  • 668
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

معرفی فرهنگ و هنر ایران در سی‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب لاهور

خانه فرهنگ کشورمان در لاهور در سی‌وششمین دوره نمایشگاه کتاب لاهور به معرفی صنایع دستی، جاذبه‌های گردشگری و کتب در حوزه‌های فرهنگی، هنری، تاریخی، دینی، کودک و نوجوان می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سی‌وششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب لاهور (LIBF) معتبرترین رویداد فرهنگی ـ ادبی پاکستان با حضور سلیم بیگ، رئیس اداره نظارت بر رسانه‌های الکترونیکی و شخصیت‌های ادبی و فرهنگی در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی لاهور گشایش یافت و به مدت 5 روز میزبان علاقه‌مندان کتاب و اهالی فرهنگ و ادب خواهد بود.

خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در لاهور در این نمایشگاه که پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع کرونا سازماندهی شده حضور دارد و در کنار کتب علمی و ادبی، کتاب‌های آموزش زبان فارسی و آشنایی با جاذبه‌های گردشگری ایران، صنایع دستی و هنری کشورمان را نیز به نمایش گذاشته است تا بازدید کنندگان پاکستانی را با فرهنگ ایران آشنا سازد.

خانه فرهنگ کشورمان در لاهور در سی‌وششمین دوره نمایشگاه کتاب لاهور به معرفی صنایع دستی، جاذبه‌های گردشگری و کتب در حوزه‌های فرهنگی، هنری، تاریخی، دینی، کودک و نوجوان می‌پردازد.

تمجید رئیس اداره نظارت بر رسانه‌های الکترونیکی پاکستان از فرهنگ ایران

محمد سلیم بیگ، رئیس اداره نظارت بر رسانه‌های الکترونیکی پاکستان پس از مراسم افتتاحیه در راس هیأتی از میهمانان از جمله طارق شریف پیرزاده از دانشور سرشناس کشور در جریان بازدید از نمایشگاه با حضور در غرفه خانه فرهنگ کشورمان در لاهور با اشاره به روابط دیرینه خود با خانه فرهنگ و تمجید از فرهنگ و تاریخ ایران، از کتب و صنایع دستی و هنری ارائه شده در غرفه دیدن کرد.

جعفر روناس، وابسته فرهنگی کشورمان ضمن ابراز علاقه‌مندی انتشارات ایرانی برای شرکت در نمایشگاه کتاب لاهور در سال آینده گفت: حضور انتشارات دو کشور در نمایشگاه‌های کتاب یکدیگر فرصتی برای پژوهشگران، دانشجویان و اساتید دو کشور ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در لاهور برای همکاری با انتشارات علاقه‌مند به شرکت در نمایشگاه کتاب تهران نیز آمادگی کامل را دارد.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved