-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/11/25 - 07:58
  • 270
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

معرفی غذاهای سنتی و جاذبه‌های گردشگری ایران در فیلیپین

رایزنی فرهنگی کشورمان در فیلیپین به معرفی غذاهای سنتی و جاذبه‌های گردشگری ایران در جشنواره غذای ملل «طعم جهانی غذا» دانشگاه آدامسون می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، بنا به دعوت رسمی دانشگاه آدامسون از سفارتخانه‌های مقیم مانیل برای شرکت در جشنواره غذای ملل با عنوان «طعم جهانی غذا»، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فیلیپین به همراه برخی سفارتخانه‌های مقیم از جمله کشورهای چین، اندونزی، بنگلادش، هند، نیجریه، اردن، مکزیک و روسیه در این برنامه شرکت کرد.

اسماعیل‌زاده، سفیر ایران در سخنان کوتاهی در مراسم افتتاحیه این جشنواره از مسئولین دانشگاه و سفارتخانه‌های همکار در برپایی این رویداد فرهنگی که موجب آشنایی دانشجویان داخلی و خارجی با فرهنگ غذایی کشورها و تعامل سازنده بین آنها شده، قدردانی کرد.

غرفه کشورمان با همکاری رایزنی فرهنگی کشورمان و با هدف معرفی غذاهای سنتی و جاذبه‌های گردشگری ایران در این جشنواره برپا شده است و در آن، بیش از 8 نوع غذای سنتی ایرانی عرضه می‌شود.

همچنین، تصاویری از اماکن گردشگری ایران و صنایع دستی به نمایش درآمده که مورد استقبال بی نظیر مقامات و دانشجویان این دانشگاه قرار گرفته است.

انتهای پیام/

 

. .

. .

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved