-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/06/25 - 15:40
  • 400
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مشارکت رایزنی فرهنگی کشورمان در برگزاری جشنواره دریشه قطر

رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در قطر در برگزاری جشنواره دریشه قطر مشارکت و همکاری خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، علی بختیاری، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در قطر و جابر حمد هویش، مسئول روابط عمومی مؤسسه قطر (قطر فاندیشن) دیدار و گفت‌وگو کرد.

جابر حمد با تشکر از همکاری رایزن فرهنگی کشورمان و شرکت در جشنواره سال گذشته، دریشه برای مشارکت در این رویداد بزرگ فرهنگی در سال جاری دعوت به همکاری کرد.

بختیاری نیز با بیان اینکه مؤسسه قطر دارای ظرفیت‌های بالای علمی و فرهنگی است، از همکاری‌های انجام شده در سال گذشته قدردانی کرد.

مسئول عمومی مؤسسه قطر، نسخه اول دریشه را که در سال گذشته در هفته پایانی بازی‌های جام جهانی برگزار شد، موفق خواند و با معرفی نسخه دوم جشنواره دریشه خواستار همکاری و مشارکت رایزنی فرهنگی کشورمان در این جشنواره شد.

جابر حمد افزود: هدف جشنواره دریشه توسعه روابط بین ملت‌ها با استفاده از فرهنگ است و در سال گذشته بیش از 20 هزار نفر از ملیت‌های مختلف در جشنواره حضور یافتند. امسال نیز، این جشنواره به مدت 5 روز (10 تا 14 آذرماه) در پارک اکسیژن و بیت‌الخاطر واقع در شهرک آموزشی قطر برگزار خواهد شد.

در پایان مقرر شد؛ رایزنی فرهنگی کشورمان در قطر با توجه به برنامه‌های دریشه، پیشنهادات خود را در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری برای مشارکت، ارائه دهد.

شایان ذکر است، کلمه "دریشه" معرب کلمه فارسی "دریچه" به معنای پنجره است که برای نامگذرای این جشنواره مورد استفاده قرار گرفته است.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved