-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1403/02/29 - 14:18
  • 161
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

مسابقه (ایران از نگاه من) ویژه کودکان و نوجوانان صرب

رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در صربستان با مشارکت مرکز فرهنگی کودکان بلگراد، اقدام به برگزاری مسابقه "ایران از نگاه من" در دو رشته نقاشی و متن ادبی نمود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ،رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در صربستان با مشارکت مرکز فرهنگی کودکان بلگراد، اقدام به برگزاری مسابقه "ایران از نگاه من" در دو رشته نقاشی و متن ادبی نمود.

هدف برگزاری این مسابقه که مخاطب آن کودکان و نوجوانان 7 تا 18سال است ایجاد وتقویت ارتباط نسل جوان با فرهنگ و سرزمین ایران است. براساس فراخوان مشترک، مراکز پیش دبستانی، مدارس، مراکز فرهنگی وهنری کودکان ونوجوانان صربستان می توانند در این مسابقه شرکت کنند. این فراخوان برای صدها مدسه، مراکز فرهنگی و رسانه های صربستان ارسال شده است. 

هیئت داوران مرکز فرهنگی کودکان بلگراد در سه رده سنی 7 تا 10، 11 تا 14 و 15 تا 18 سال آثار را داوری و انتخاب خواهند کرد و جوایزی به سه نفر اول هر گروه سنی اهدا خواهد شد.

مهلت ارسال آثار تا تاریخ 6 اکتبر 2024 برابر 15 مهرماه 1403 است و جوایز نفرات منتخب طی مراسمی در مرکز فرهنگی کودکان بلگراد اهداء می شود.

. .

. .

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved