-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/03/20 - 15:10
  • 520
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مروری برفعالیت های رایزنی فرهنگی ج.ا.ایران در بوسنی و هرزگوین در تلویزیون سارایوو TVSA

برنامه صبحگاهی تلویزیون سارایوو TVSA، از معتبرترین تلویزیون های بوسنی و هرزگوین، با هدف معرفی فعالیت های رایزنی فرهنگی سفارت ج.ا.ایران در بوسنی و هرزگوین، میزبان رایزن فرهنگی سفارت کشورمان بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در این برنامه بیست دقیقه ای، مشخصا دو فعالیت اخیر رایزنی فرهنگی یعنی افتتاح اتاق زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه سارایوو و خدمات ارائه شده در این اتاق به دانشجویان و همچنین برگزاری هفته فیلم های کودک و نوجوان ایرانی در همکاری با مرکز بین المللی کودکان و نوجوانان سارایوو به مخاطبین معرفی شد.

همچنین برنامه های مختلف رایزنی فرهنگی از جمله برگزاری کنسرت موسیقی، فعالیت های مرتبط با پاسداشت زبان فارسی و فرهنگ ایرانی و تلاش رایزنی فرهنگی برای ایجاد ارتباط میان فعالان صنایع خلاق و فرهنگی در دو کشور از جمله محورهای این مصاحبه بود.

پیش از این، طی ملاقات رایزن فرهنگی سفارت کشورمان و مدیر دفتر نمایندگی صدا و سیمای کشورمان با مدیر تلویزیون سارایوو TVSA، زمینه های همکاری مشترک، تولید مشترک آثار با تلویزیون های ایرانی، تبادل برنامه ها و امضای تفاهم نامه همکاری مورد بحث و بررسی قرار گرفته بود. در این ملاقات مقرر شد متن تفاهم نامه همکاری بین طرفین تبادل و مورد بررسی قرار گیرد. همچنین فیلم های سینمایی ایرانی به مناسبت عید قربان از تلویزیون سارایوو پخش گردد و مستندهای ترجمه شده توسط رایزنی فرهنگی در اختیار این تلویزیون برای بررسی و پخش قرار گیرد.

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved