-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/05/28 - 10:15
  • 272
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور رایزن فرهنگی ج.ا.ایران برگزار شد:

محفل قرآنی از سوی کمیسیون اقلیت های دینی برگزار شد

محفل قرآنی از سوی کمیسیون اقلیت های دینی دهلی با همکاری اقرأ اکادمی بر گزار شد .

 به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی کمیسیون اقلیت های دهلی، با همکاری اقرا اکادمی روز دوشنبه 16 مرداد یک محفل قرآنی در دهلی برگزار کرد که در آن قاریان نامدار و سرشناس دهلی و اطراف آن شرکت داشتند. ریاست این برنامه را جناب آقای سید فاروق بر عهده داشت و فرید الدین فریدعصر، رایزن فرهنگی ج.ا.ا در دهلی نو به عنوان مهمان ویژه در این برنامه  حضور داشت.

 

در این محفل قرآنی رئیس کمیسیون اقلیت های دهلی آقای ذاکر خان از رایزن فرهنگی کشورمان فرید عصر و  سید فاروق استقبال کرد.   فرید الدین فریدعصر نیز در سخنانی  از رئیس کمیسیون اقلیت های دهلی بابت اقامه این مجلس تشکر کرد و با ابراز تأسف از حادثه هتک حرمت به قرآن در سوئد، این توطئه را موجب ناراحتی مسلمانان جهان دانست و از لزوم واکنش به این توطئه از سوی همه متدینان در هند سخن گفت. وی با بیان اینکه صاحبان ادیان در جهان باید بدانند که این توطئه با اهانت به قرآن شروع شده ولی شیاطین به کتاب مقدس مسلمانان بسنده نخواهند کرد و دشمنی آنها با اصل دینداری است. او افزود در برابر این  اقدامات بسیار تحریک‌آمیز باید هوشیار بود و یکی از کارهای لازم برگزاری برنامه های مختلف با محوریت قرآن کریم است.

این برنامه با قرائت قرآن و اشعار دینی و سخنرانی شخصیت‌ها ادامه یافت و در پایان با اهدای گل و قرآن‌های یادبود به فعالان قرآنی خاتمه یافت. در انتهای این مراسم فریدعصر ضمن بازدید از کمیسیون اقلیت های دهلی به مذاکره خصوصی با آقای ذاکرخان نشست و از ایشان دعوت کرد تا در خانه فرهنگ ج.ا.ا حضور یابد.

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved