-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/03/17 - 11:58
  • 756
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در مسکو تأکید شد؛

لزوم اجرای فعالیت‌های فرهنگی خارج از کشور در فضاهای شهری

زمینه‌های همکاری میان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران برای همکاری و اجرای پروژه‌های مشترک فرهنگی در فدراسیون روسیه بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، زمینه‌های همکاری میان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران برای فعالیت در فدراسیون روسیه در نشستی با حضور محمدرضا بهمنی، معاون توسعه همکاری‌های علمی و فرهنگی این سازمان و حمیدرضا غلام‌زاده، دبیرکل مجمع شهرداران آسیایی و معاون بین‌الملل مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران بررسی شد.

در این نشست که با حضور مسعود احمدوند، رایزن فرهنگی ایران در محل این نمایندگی در مسکو برگزار شد، طرح‌هایی برای همکاری و اجرای پروژه‌های مشترک میان رایزنی فرهنگی، شهرداری تهران و سایر شهرداری‌های عضو مجمع شهرداران آسیایی پیشنهاد شد و مورد گفت‌وگو قرار گرفت.

بهمنی در سخنانی، دیپلماسی عمومی را با هدف شناساندن فرهنگ و هنر کشورمان به افکار عمومی کشورهای محل ماموریت رایزنان فرهنگی، بسیار مهم ارزیابی و توجه به فضای عمومی شهرها به عنوان بستری مناسب برای معرفی ایران امروز را در زمره اولویت‌های جدید سازمان ذکر کرد.

رایزن فرهنگی کشورمان در روسیه نیز ضمن تأکید بر اهمیت توجه به مخاطب عام در فعالیت‌های فرهنگی، مسکو و کلان شهرهای روسیه را دارای ظرفیت قابل ملاحظه‌ای برای اجرای پروژه‌های معرفی تهران و سایر شهرهای کشورمان دانست.

دبیرکل مجمع شهرداران آسیایی و معاون بین‌الملل مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با استقبال از طرح‌های پیشنهادی برای معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های پایتخت کشورمان در روسیه، آمادگی شهرداری و دبیرخانه مجمع شهرداران آسیایی را برای تحقق این موضوع و تقویت روابط میان شهرداری شهرهای بزرگ ایران و روسیه اعلام کرد.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved