-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/11/14 - 12:00
  • 121
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
منصوریان در مصاحبه ای با روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی عنوان کرد :

غرفه ایران در نمایشگاه فرهنگی بازی‌های آسیایی، تجلی‌گاه تنوع و زیبایی فرهنگ ایرانی

در حاشیه بازی‌های آسیایی فوتبال، غرفه محصولات فرهنگی ایران در قطر به عنوان نقطه عطفی در نمایش فرهنگ و هنر ایرانی به مخاطبان بین‌المللی تبدیل شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ،الهه منصوریان، ووشوکار  ایرانی، در بازدید از این غرفه به خبرنگار اعزامی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: "تنوع و زیبایی محصولات فرهنگی در غرفه ایران، به وضوح گویای فرهنگ غنی و پویای ایران است."

وی با اشاره به نمایش لباس‌های محلی و بومی اقوام مختلف ایرانی در این غرفه، عنوان کرد: "این امر، تصویری جامع و جذاب از تنوع فرهنگی ایران را به نمایش می‌گذارد و توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده است."

منصوریان در ادامه، به بزرگی غرفه ایران و به نمایش گذاشتن طیف گسترده‌ای از صنایع دستی و محصولات فرهنگی اشاره کرد و گفت: "این امر، فرصتی مغتنم برای معرفی فرهنگ و هنر ایرانی به مخاطبان بین‌المللی و همچنین رونق صادرات محصولات فرهنگی کشورمان فراهم کرده است."

 

جذابیت و تمایز غرفه ایران

به گفته منصوریان، تنوع لباس‌های محلی و بومی، غرفه ایران را از سایر غرفه‌ها متمایز کرده است. وی در این خصوص گفت: "با وجود اینکه سایر غرفه‌ها نیز لباس‌های محلی خود را به نمایش گذاشته‌اند، اما این امر در غرفه ایران با ظرافت و زیبایی بیشتری انجام شده است."علاوه بر این، بزرگی غرفه، تنوع محصولات، و آزادی عمل مخاطبان برای انتخاب، از دیگر عواملی هستند که به جذابیت و تمایز غرفه ایران کمک کرده‌اند.

حضور پررنگ فرهنگ ایرانی در بازی‌های آسیایی

حضور فعال غرفه ایران در نمایشگاه فرهنگی بازی‌های آسیایی، نشان‌دهنده اهتمام جمهوری اسلامی ایران به معرفی فرهنگ و هنر خود به جامعه جهانی است. این امر، فرصتی مغتنم برای تعاملات فرهنگی با سایر کشورها و همچنین ارتقای جایگاه ایران در عرصه بین‌المللی فراهم کرده است.

 

 

 

. .

. .

فیلم ها

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved