-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/07/04 - 14:43
  • 323
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

غرفه ایران در جشنواره روز آسیا در مدرسه بین المللی بیشکک

به دعوت مدرسه بین المللی بیشکک، و به مناسبت برگزاری جشنواره روز آسیا در این مدرسه، و به همت رایزنی فرهنگی ج.ا.ایران در قرقیزستان، غرفه جمهوری اسلامی ایران نیز در این جشنواره برپا گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در این مراسم که در روز شنبه 16 سپتامبر برگزار شد دانش آموزان و خانواده های آنان در روزهای آغازین سال تحصیلی جدید، با فرهنگ ها، آداب و رسوم، صنایع دستی و به ویژه غذاهای محلی کشورهای مختلف آسیا آشنا شدند.

رایزنی فرهنگی سفارت ج.ا.ایران نیز با تدارک برخی از غذاهای ایرانی و ارائه آن به مخاطبان و برپایی نمایشگاهی از صنایع دستی ایران و آثار منتشره رایزنی فرهنگی در این برنامه شرکت کرد و با استقبال بسیار خوب دانش آموزان و خانواده های آنان روبرو گردید. علاوه بر ایران، غرفه کشور های چین، پاکستان، اندونزی، ژاپن، قرقیزستان، کره جنوبی، ترکیه نیز در این جشنواره برپا گردیده بود. یکی از بخش های این مراسم آشنایی دانش آموزان با کشورها با حضور در غرفه ها و دریافت استیکر پرچم هر کشور بود که پس از تکمیل کارت تهیه شده بدین منظور جوایزی را نیز از مدرسه دریافت می نمودند.

سفیر کشور پاکستان و مدیر این مدرسه نیز از غرفه رایزنی بازدید به عمل آورده و مدیر مدرسه از رایزنی فرهنگی به جهت حضور در این مراسم تقدیر و تشکر نمودند.

شایان ذکر است فرزندان برخی از مقامات قرقیزستان و نیز سفرای کشورهای مختلف نیز در این مدرسه تحصیل می کنند.

. .

. .

تصاویر

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved