-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1403/05/12 - 08:30
  • 178
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس دفتر رئیس جمهور تانزانیا:

علاقه‌مندیم ایران در نمایشگاه «توریسم سلامت» زنگبار شرکت کند

محمد حافظ خلفان در دیدار با رایزن فرهنگی کشورمان گفت: به زودی قرار است یک نمایشگاه در خصوص توریسم سلامت در زنگبار برگزار کنیم و علاقه‌مندیم شرکت‌هایی از جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه شرکت کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، محسن معارفی، رایزن فرهنگی کشورمان در تانزانیا و محمد حافظ خلفان، رئیس دفتر رئیس جمهور تانزانیا دیدار و در خصوص وضعیت آموزش عالی در ایران گفت‌وگو کردند.

معارفی در سخنانی، با معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و دانشگاهی ایران گفت: ایران جایگاه بالایی در عرصه آموزش عالی دارد و حدود 35 دانشگاه ایران در رتبه بندی‌های جهانی رتبه زیر هزار دارند و کشور ایران به لحاظ تولید مقالات علمی نیز در جایگاه نخست منطقه قرار دارد.

وی اظهار داشت: با هماهنگی به عمل آمده با سازمان امور دانشجویان کشور و یکی از مؤسسات آموزشی تانزانیا، فراخوانی برای اعطای بورس تحصیلی به جوانان مستعد تانزانیا داده شده است تا 50 بورس تحصیلی ایران در مقاطع مختلف تحصیل به جوانان تانزانیا اعطا شود و استقبال خوبی از این فراخوان شده است.

محمد حافظ خلفان ضمن تشکر از دولت جمهوری اسلامی به خاطر تخصیص بخشی از بورس‌های تحصیلی به جوانان تانزانیا، خواستار تمدید دو ماهه زمان ثبت نام شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور تانزانیا مطرح کرد: فراخوان ثبت نام را در پایگاه اینترنتی وزارت آموزش زنگبار خواهیم گذاشت.

وی افزود: ایران در بسیاری از زمینه‌ها به خصوص در عرصه سلامت پیشرفته است و ما تمایل داریم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

محمد حافظ خلفان عنوان کرد: به زودی قرار است یک نمایشگاه در خصوص توریسم سلامت در زنگبار برگزار کنیم و علاقه‌مندیم شرکت‌هایی از جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه شرکت کنند.

وی تأکید کرد: زنگبار از کشورهای مختلف توریسم زیادی دارد و ما دوست داریم از ایران تعداد بیشتری از زنگبار دیدن کنند.

انتهای پیام/ 

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved