-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1403/05/26 - 09:19
  • 121
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

عزم ایران و مالزی برای توسعه بیش از پیش ارتباطات فرهنگی

مسئولان وزارت گردشگری، هنر و فرهنگ مالزی در دیدار سفیر و رایزن فرهنگی کشورمان، علاقه‌مندی خود را برای توسعه بیش از پیش ارتباطات فرهنگی با جمهوری اسلامی ایران ابراز کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، خیرل فردوس اکبرخان، معاون وزیر گردشگری، هنر و فرهنگ مالزی به همراه خانم ادنی رحما، مدیر بخش گردشگری و خانم ملیسا اشلی جانسون، مدیر اجرایی، میهمان سفارت جمهوری اسلامی ایران در مالزی بودند.

در این دیدار، ولی الله محمدی، سفیر، حبیب رضا ارزانی، رایزن فرهنگی ایران در مالزی و برخی کارشناسان سفارت کشورمان حضور داشتند.

ولی الله محمدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در مالزی ضمن عرض خوشامد به میهمانان برای برقراری ارتباطات گسترده میان دو ملت ایران و مالزی ابراز امیداواری کرد.

خیرل فردوس اکبرخان نیز در سخنانی کوتاه، ارتباطات گسترده‌تر فرهنگی میان دو کشور را خواستار شد. 

ارزانی، رایزن فرهنگی کشورمان با تأکید بر تسریع در امضای تفاهم نامه فرهنگی میان دو کشور، به برگزاری جشنواره فرهنگی در ایالت صباح و ساراواک و فستیوال فیلم ایران در مالزی اشاره کرد.

توسعه بیش از پیش همکاری‌ها، برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی مشترک، کارگاه‌های مشترک، دعوت برای سفر به ایران برای شرکت در نمایشگاه گردشگری و حمایت از برنامه‌های فرهنگی ایران در مالزی از دیگر موضوعات مطروحه در این دیدار بود.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved