-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1403/02/10 - 15:14
  • 205
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در نشست بختیاری با مدیر شرکت قطری «مهارة» مطرح شد:

ضرورت استفاده ظرفیت های فرهنگی ایران

روز پنجشنبه مورخ 6 اردیبهشت 1403 در محل رایزنی فرهنگی ایران در دوحه، علی بختیاری رایزن فرهنگی ج.ا.ایران و خانم «عایشه المهندی» مدیر شرکت فرهنگی کارآفرینی «مهارة» دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در این نشست رایزن فرهنگی کشورمان  ضمن خیرمقدم به خانم المهندی با معرفی رایزنی فرهنگی و حوزه فعالیت‌های آن، درباره برخی ظرفیت‌های فیمابین در عرصه‌های گردشگری و فعالیت‌های هنری، توضیحاتی ارائه کرد و در ادامه به برخی جاذبه‌های گردشگری و ظرفیت‌هایی هنری و هنرمندان کشورمان اشاره کرد.

خانم عایشه المهندی که خود نیز هنرمند و شخصیتی فعال در حوزه هنر و رسانه است، با ابراز خرسندی از حضور در رایزنی فرهنگی و تشکر از تشکیل جلسه، برگزاری کارگاه‌های هنری، نمایشگاه‌ها و گردشگری فرهنگی و هنری را از مهمترین فعالیت‌های مؤسسه المهاره خواند که با داشتن مجوزهای لازم از وزارت فرهنگ قطر، به فعالیت مشغول است. 

عایشه المهندی ضمن تاکید بر جاذبه ها و ظرفیت های بی بدیل فرهنگی ایران و سطح عالی هنرمندان ایرانی و ضرورت استفاده از این ظرفیت ها برای ارتقاء توانمندی های هنری جامعه قطری، از پیشنهاد همکاری از سوی رایزنی استقبال و برای همکاری اعلام آمادگی کرد.

بر این اساس و نظر به محورهای اصلی فعالیت این مؤسسه خصوصی، فعالیت‌‌های هنری و اعزام هنرمند به کشورهای مختلف برای برگزاری کارگاه‌‌های تخصصی است، مورد بحث و گفتگو قرار گرفت .

 

. .

. .

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved