-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
لیست اخبار صفحه :401
تجاری‌سازی و صادرات فرهنگی؛ سهل یا دشوار؟
یادداشت/

تجاری‌سازی و صادرات فرهنگی؛ سهل یا دشوار؟

یکی از مدیران سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با اشاره به لزوم تجاری‌سازی و صادرات محصولات فرهنگی ایرانی، در یادداشتی آورده است به وجوه معرفی، بازایابی و بازارسازی این محصولات توسط رایزنان فرهنگی ایران در سراسر جهان پرداخته است.

اسلام‌زدایی صهیونیستی ـ آمریکایی در «آلبانی پس از کمونیسم»
علی‌اکبر ضیایی تبیین کرد؛

اسلام‌زدایی صهیونیستی ـ آمریکایی در «آلبانی پس از کمونیسم»

«آلبانی پس از کمونیسم» از تازه‌ترین کتب منتشره از علی‌اکبر ضیایی است که در آن ناگفته‌هایی از سال‌های ۱۳۷۳ تا ۱۳۷۸ به قلم این نویسنده و پژوهشگر برای علاقه‌مندان تبیین شده است.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved