-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1403/02/24 - 11:45
  • 237
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ششمین روز نمایشگاه کتاب تهران با نشست «واکاوی نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکا»

موضوع «واکاوی نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکا»، عصر امروز (24 اردیبهشت‌ماه) در سی و پنچمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بررسی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، همزمان با ششمین روز سی و پنچمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و به میزبانی مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مؤسسه انتشارات انقلاب اسلامی، نشست تخصصی «واکاوی نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکا» عصر امروز، دوشنبه (24 اردیبهشت‌ماه) در سالن سرای ملل مصلی تهران برگزار خواهد شد.

در این نشست، محمدمهدی احمدی، رایزن فرهنگی سابق ایران در اسپانیا، محمد سیرت، عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق(ع) و ضمیریان، پژوهشگر و آینده پژوه و مسعود توکلی، کارشناس بین‌الملل و اوندر تورکلی، نماینده انتشارات تسنیم ترکیه و ناشر کتاب نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا به زبان ترکی ـ استانبولی حول واکاوی نامه مقام معظم رهبری در کشورهای مختلف سخنرانی می‌کنند.

رونمایی از ترجمه سوئدی، پشتو و اردو کتاب «خون دلی که لعل شد» حاوی خاطرات حضرت آیت‌الله العظمی سید علی خامنه‌ای(مدظلّه‌العالی) از زندان‌ها و تبعید دوران مبارزات انقلاب اسلامی نیز از دیگر برنامه‌های این نشست است.

همچنین، محمود نواب، کارشناس روابط بین‌‎الملل دبیر این نشست خواهد بود و ورود برای عموم علاقه‌مندان و دوستداران فرهنگ و هنر آزاد است.

شایان ذکر است، غرفه مرکز ساماندهی ترجمه و نشر سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در بخش‌های «ادبیات»، «دینی و قرآنی»، «تاریخ، فرهنگ و تمدن»، «علوم انسانی و معارف اسلامی»، «شهید مطهری»، «زندگینامه شهید سلیمانی»، «مقام معظم رهبری»، «گفتمان انقلاب اسلامی» و «امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی» آثار خود را به زبان‌های مختلف دنیا در نمایشگاه کتاب تهران در معرض دید عموم قرار داده است.

همچنین، چندین نشست تخصصی را هم در جدول برنامه‌های خود گنجانده است که طی روزهای مختلف در ایام نمایشگاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

. .

. .

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved