-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/02/21 - 14:25
  • 236
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

شرکت رایزن فرهنگی کشورمان در جشن فارغ التحصیلی مؤسسه حضرت فاطمه الزهرا(س) داکار

علیرضا وزین در مراسم جشن فارغ التحصیلی دانش‌آموزان در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان مؤسسه حضرت فاطمه الزهرا(س) داکار شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در این مراسم، سفیر لبنان «سامی حداد»، سفیر فلسطین، «شیخ کانسو» نماینده «شیخ عبدالمنعم زین» رئیس «انستیتو اسلامی- اجتماعی داکار» و «عبدالله سعد» مدیر شرکت «پاپکس»، «محمدو نیانگ» از شورای علمای اهل البیت(ع) و کشیش «باسام ری» از کلیسای مریم مقدس داکار و جمعی از دانش‌آموزان و والدین و اساتید و شخصیت‌های فرهنگی و مذهبی حضور داشتند.

«چوف» مدیر داخلی مؤسسه الزهرا(س) به اهمیت موضوع آموزش و تربیت نسل جوان پرداخت و از همه معلمان و اساتید به خاطر زحمات و تلاش برای ارتقاء سطح کیفی آموزش در این مؤسسه تقدیر و تشکر کرد.

شیخ «احمد کانسو» اظهار داشت؛ خداوند متعال ما را به تلاش و کوشش در این زندگی امر فرموده است و هر یک از ما در مقام و رشته و تخصص خود مقید به تلاش و کوشش برای ساختن هر دو دنیا، این دنیا و آخرت هستیم.

وی ادامه داد: مفتخرم که امروز در کنار شما هستم تا از دانش‌آموزان که در طول سال تحصیلی خود تمام تلاش خود را برای ممتاز بودن، استثنایی بودن و شایسته بودن از سوی همه ما و خانواده هایشان، قدردانی، تشویق و تجلیل کنم.

شیخ «احمد کانسو» گفت: در روزگاری زندگی می کنیم که موظفیم برای دفاع از اخلاق و ارزش ها و معارف الهی که انبیا و رسولان برای سعادت و ترقی انسان آورده اند، هر کاری که می شود انجام دهیم و این مسئولیتی را که همه ما به عنوان متدین، مربی، معلم و والدین در مدارس، دانشگاه ها و اماکن مذهبی سهیم هستیم، همه ما موظفیم آن را مدبرانه برعهده بگیریم تا این نسل از نظر اخلاقی، علمی و حرفه ای بهتر شوند.

در بخشی دیگر، سفیر لبنان در سخنان کوتاهی، ضمن تشکر و تقدیر از برگزارکنندگان مراسم جشن و «شیخ کانسو» و دیپلمات های حاضر، برای همه دانش اموزان و معلمان آرزوی توفیق و تعالی در مراحل تحصیلی و زندگی کرد.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved