-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/03/03 - 15:57
  • 691
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
همزمان با دهه کرامت و سالروز فتح خرمشهر؛

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با پرچم حرم مطهر رضوی عطرآگین شد + عکس

خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) با حمل پرچم گنبد ملکوتی حرم منور امام رئوف، فضایی سرشار از عطر رضوی را در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ایجاد کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مراسم بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با همکاری مرکز مقاومت بسیج سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، صبح امروز (سوم خردادماه) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، معاونین، مدیران و کارشناسان این سازمان در محل حسینیه الزهرا(س) این سازمان برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و با پخش کلیپ‌هایی با موضوع «آزادسازی خرمشهر» ادامه یافت.

حجت‌الاسلام علم الهدی، رئیس ستاد اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر این سازمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عالی مقام جهان اسلام، انقلاب اسلامی و اقتدار فرهنگی، فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر و دهه کرامت را تبریک گفت.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر به نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس تبدیل شد، افزود: این پیروزی و آزادسازی خرمشهر، چهره جنگ و دفاع مقدس را تغییر داد و روز بسیار مهمی در تاریخ ملی، کشور و دفاع مقدس ماست.

معرفی حماسه مقاومت مردم ایران در خرمشهر به نسل‌ جدید

حجت‌الاسلام علم الهدی تأکید کرد: صدام با به پشتوانه دنیای استکبار به دنبال فتح ایران بود که با ایستادگی رزمندگان اسلام مواجه شد و تمام معادلاتشان برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران به هم خورد.

رئیس ستاد اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: باید به حماسه «فتح خرمشهر» بیش از پیش بپردازیم و برای نسل جدید تبیین و معرفی کنیم تا در جریان اتفاقات مهم آن ایام و حماسه بزرگ رزمندگان اسلام قرار گیرند.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر تجلی نگاه توحیدی و توکل حضرت امام خمینی(ره) به خداوند متعال بود، گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس، امام خمینی(ره) فضای معنوی در کشور ایجاد کرده بود تا جوانان به برکت دفاع مقدس ساخته شوند و امروز باید همان فضا برای نسل جوان و آینده مهیا شود. 

در ادامه، محمدرضا پاکروان، از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به ذکر خاطراتی از آن دوران پرداخت و مراسم با اجرای گروه همخوانی «نجوا» و ورود پرچم مطهر امام رضا(ع) توسط خادمان امام مهربانی‌ها فضای معنوی و روحانی به خود گرفت.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved