-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/03/06 - 08:48
  • 257
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

رونمایی از کتاب حجاب و عفاف به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س)

کتاب حجاب و عفاف «مجموعه سخنرانی‌های مقام معظم رهبری در باب حجاب و عفاف» به زبان عربی از سوی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان به همراه دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری در مرکز امام خمینی(ره) بیروت، مراسم رونمایی از کتاب حجاب و عفاف «مجموعه سخنرانی‌های مقام معظم رهبری در باب حجاب و عفاف» که توسط دفتر حفظ و نشر آثار معظم له به تازگی به زبان عربی برگرداند و چاپ شده است، را برگزار کرد.

این مراسم که به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر برگزار شد، شامل برنامه‌های متنوعی چون تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط خانم زهرا عیسی حافظ کل قرآن و بیان حکایت‌هایی از زندگانی حضرت فاطمه معصومه(س) توسط سحر شحادی و خانم سارا قصیر بود.

در ادامه، خانم بتول الموسوی در مورد شهید ام یاسر «پیشگام جهاد»، خانم نادی بنجک در مورد مرحوم رباب الحسن ملقب به صدای مقاومت، فاطمه یاسین در مورد تجربه‌ای ویژه با موضوع «زنان به عنوان نخبگان علمی» سخنرانی کردند.

سپس، مادر شهید وسام شریف درباره حجاب فرمان شهدا به ایراد سخنرانی پرداخت و سرودی از طرف دختران لبنانی هدیه به مقام معظم رهبری خوانده شد.

پایان بخش مراسم، برگزاری مسابقه کتاب عفاف و حجاب توسط رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان بود.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved