-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/01/25 - 11:33
  • 279
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

رونمایی از مستند «ترانه‌های بازگشت» در کتابخانه ملی بیروت

به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان، مراسم رونمایی از مستند «ترانه‌های بازگشت» در کتابخانه ملی بیروت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان، مراسم رونمایی از مستند «ترانه‌های بازگشت» برگرفته از دیدارهای مقام معظم رهبری با شعرای عرب با موضوع فلسطین در کتابخانه ملی بیروت برگزار شد.

در این مراسم که قاضی محمد وسام المرتضی، وزیر فرهنگ دولت لبنان، مجتبی امانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان، حجت‌الاسلام سید کمیل باقرزاده، رایزن فرهنگی کشورمان در لبنان، محمد اخگری، نماینده دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه‌ای و تعدادی از نمایندگان و شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی حضور داشتند، نکاتی در خصوص اهمیت مسئله قدس شریف و فلسطین مطرح شد.

پس از آن، اخگری با وزیر فرهنگ لبنان دیدار و در خصوص روش‌های همکاری بنیاد حفظ و نشر آثار امام خامنه‌ای و کتابخانه ملی لبنان، آماده سازی برای هفته فرهنگ و هنر لبنان در ایران، میزبانی وزارت فرهنگ لبنان از هنرمندان و سینماگران ایرانی برای ارائه آثارشان و ارزیابی فعالیت مشترک بین وزارت فرهنگ، رایزنی فرهنگی و بنیاد حفظ و نشر آثار امام خامنه‌ای گفت‌وگو کردند.

با هماهنگی سید کمیل باقرزاده، رایزن فرهنگی کشورمان در لبنان، اخگری ضمن حضور در مرکز تلویزیون المیادین در شهر بیروت با مدیرکل این تلویزیون دیدار و گفت‌وگو کرد.

پخش فیلم «ترانه‌های بازگشت» از شبکه المیادین، شرکت اخگری در برنامه «المشهدیه» و ارزیابی حضور تلویزیون المیادین در ونزوئلا نیز از موارد مطروحه در این دیدار بود.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved