-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/11/25 - 17:03
  • 427
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

رونق فروش رمان‌های انتشارات دار الشرق در نمایشگاه کتاب دانشگاه قطر

انتشارات دار الشرق در جریان نمایشگاه کتاب دانشگاه قطر، که دومین دوره‌اش به تازگی در سال 2024 به پایان رسید، به فروش چشمگیری از رمان‌ها و خاطرات خود دست یافت. گزارشات حاکی از آن هستند که آثار داستانی و به‌ویژه کتاب‌هایی نظیر «غریبه المرفأ» اثر الشهوانی و «السبع الموبقات» اثر نوف الجسیمان بیشترین توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کردند.

 
 به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از دوحه ،حضور چشمگیر نویسندگان زن قطری در این نمایشگاه باعث غنای بیشتر آن شده است. انتشارات دار الشرق در پایان نمایشگاه از نویسندگانی که با آثارشان درخشیدند و بازدیدکنندگان را به سوی خواندن کشاندند، تشکر کرد. به‌ویژه، تقدیر ویژه‌ای به نجاه علی بابت کتاب «من أنا» و مها بومطیر بابت «محطة العمر» ارائه شد.
 
استقبال گرم بازدیدکنندگان از انتشارات دار الشرق بیانگر اعتماد بالای خوانندگان و تأکیدی بر تلاش‌های این انتشارات برای ارائه کتاب‌های متنوع و هدفمند است. این موفقیت‌ها به‌ویژه ارزشمند هستند چرا که در دانشگاه قطر، یکی از مؤسسات آموزشی برجسته، رقم خورده‌اند.
 
بازدیدکنندگان در طول این رویداد فرهنگی، علاوه بر آثار فوق، با آثار دیگری نظیر «رحلة حیاتی داخل قطر وخارجها.. سیرة حیاة السفیر إسماعیل علی عبدالله العمادی» و «کورونا بعیون قطریة» اثر أحمد بن محمد الجابر، نیز آشنا شدند.
 
بنا بر اعلام این خبر ،دار الشرق به سکوی پرتاب برای انتشار و شناساندن آثار ادبی قطری تبدیل شده و در این نمایشگاه به وضوح نشان داد که می‌تواند برای خوانندگان خود آثاری ارزشمند و تأثیرگذار عرضه کند.
 
 
. .

. .

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved