-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1401/12/27 - 16:52
  • 358
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

راه‌اندازی اولین مسابقه طراحی مشترک فرهنگی و خلاقانه چین و کنیا

اولین مسابقه طراحی مشترک فرهنگی و هنری خلاقانه چین و کنیا به طور مشترک توسط دانشگاه دونگ‌هوا و دانشگاه موی کنیا راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در کنیا؛ سفیر چین در کنیا ژو پینگجیان از راه اندازی این مسابقه خبر داد.

یو جیان یونگ، رئیس دانشگاه دونگوآ، آیزاک کیمنگی، معاون معاون دانشگاه موی و شائو فنگ، رئیس مرکز توسعه صنعت مد شانگهای در این مراسم حضور داشتند و سخنرانی کردند.

مدیر دفتر همکاری بین المللی دانشگاه دونگوا، ژائو مینگوی، دبیر کمیته حزب دانشکده مد و طراحی وو جینگ، دین لی جون، یو جیانیونگ از طرف مدرسه از مهمانانی که در مراسم افتتاحیه شرکت کردند قدردانی کرد و کمک دانشگاه دونگهوا را برای ترویج فعال مبادلات و همکاری بین چین و کنیا و چین و آفریقا در زمینه نساجی و نساجی معرفی کرد.

پوشاک از بدو تأسیس مدرسه از سال 2011، این مدرسه با دانشگاه موی کنیا در چارچوب "برنامه 20+20 دانشگاه های چین-آفریقا" مشارکت کرده است. در مارس 2015، بر اساس سال‌ها همکاری، دانشگاه دونگ‌هوا و دانشگاه موی به طور مشترک تنها مؤسسه کنفوسیوس را در جهان با منسوجات و پوشاک تأسیس کردند - مؤسسه کنفوسیوس در دانشگاه موی.

وی گفت که چین و آفریقا پیشینه فرهنگی متفاوتی دارند، اما تبادلات هنری و یادگیری متقابل سابقه طولانی دارد.

اولین مسابقه طراحی مشترک فرهنگی و خلاقانه چین و کنیا به تحقق یک حلقه بسته کامل از مبادلات فرهنگی بین چین و کنیا تا فعالیت های فرهنگی و خلاقانه تا توانمندسازی صنعتی کمک خواهد کرد.

سال آینده شصتمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین چین و کنیا خواهد بود. وی امیدوار است تیم های عالی فرهنگی و خلاق دو طرف به نتایج طراحی مثمر ثمر دست یابند.

چیمانکی همکاری دانشگاه موی و دانشگاه دونگ‌هوا در زمینه نساجی و پوشاک را بررسی کرد و معتقد بود که مسابقه طراحی مشترک فرهنگی و خلاقانه امسال یک الگوی همکاری کاملاً جدید خواهد بود که همکاری بین دو دانشگاه را به سمت یک سوق خواهد داد. اوج جدید و تعمیق بیشتر همکاری بین دو دانشگاه دوستی مردم است.

شائو فنگ گفت: برگزاری این مسابقه باعث تعمیق تفاهم بین چین و کنیا، ارتقای تبادلات فرهنگی بین چین و کنیا و گسترش فضای جدید همکاری شده است. مرکز توسعه صنعت مد شانگهای با همه واحدها برای ارائه پشتیبانی و همکاری برای برگزاری موفق این مسابقه همکاری خواهد کرد.

موضوع این مسابقه " همبستگی · رفاه 2023" است و به صنایع محلی کنیا برای تولید محصول رایگان مجوز دهید. تا حلقه بسته کامل «توسعه صنعتی آفریقا» امکان پذیر می شود.

این مسابقه به طور مشترک توسط موسسه کنفوسیوس در دانشگاه موی، دانشکده مد و طراحی هنر دانشگاه دونگ‌هوا، شرکت نساجی و پوشاک آفریقای شرقی، موسسه کنفوسیوس در دانشگاه نایروبی، موسسه کنفوسیوس در دانشگاه اگرتون برگزار می‌شود.

مؤسسه کنفوسیوس در دانشگاه کنیاتا و دانشگاه ماچاکوس، و توسط مرکز توسعه صنعت مد شانگهای، انجمن صنعت پوشاک شانگهای، انجمن طراحی مد شانگهای، اتحاد آموزش هنر دیجیتال SFIDC هدایت می شود، که توسط WORKSHOP یکپارچه سازی خلاق دانشگاه دونگوا برنامه ریزی و اجرا شده است. این رویداد توسط بسیاری از رسانه های داخلی و خارجی گزارش شد

انتهای پیام 

 

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved