-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/11/08 - 15:17
  • 327
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار هنرمندان ایرانی با سفیر ایران در قطر

هنرمندان ایرانی حاضر در فعالیت های «ماه فرهنگی ایران در قطر» که در حاشیه بازی‌های جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شود با دکتر صالح آبادی سفیر ج. ا.ایران در قطر دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به‌‌دنبال حضور گروه 20 نفره هنرمندان ایرانی اعزامی از ایران در ماه فرهنگی قطر که همت رایزنی فرهنگی ج.ا.ایران در دوحه در پایون ایران برگزار می شود، سفیر کشورمان در دوحه و هیات همراه وی نیز از پایون ایران بازدید کرده و از نزدیک در جریان فعالیت های فرهنگی ایران قرار گرفتند.

گروه هنرمندان ایرانی سپس با حضور در محل سفارت کشورمان در دوحه با دکتر صالح ابادی دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار که در فضایی صمیمانه و با حضور علی بختیاری رایزن فرهنگی کشورمان برگزار شد هنرمندان به بیان دیدگاهها و دغدغه های خود پرداخت.

دکتر صالح آبادی ضمن قدردانی از زحمات رایزنی فرهنگی کشورمان در برپایی پاویون جمهوری اسلامی ایران، حضور هنرمندان در برنامه های فرهنگی این ایام در کشور قطر را ظرفیت خوبی برای معرفی هنر فاخر ایرانی و صنایع دستی اصیل کشورمان و نیز معرفی ایران به شهروندان قطری و تماشاگران مسابقات جام ملت های آسیا دانست و از آنان تشکر کرد.

رایزن فرهنگی کشورمان نیز در این دیدار با اشاره به این که ایران سرزمینی هنرخیز و مهد فرهنگ و هنر است، تاکید کرد که در ماه فرهنگی ایران در دوحه تلاش شده است که هم شأن فرهنگی میزبان و میهمان حفظ شود و بنابراین تلاش کردیم کردیم تا فاخرترین و بهترین کارهای هنری خود را ارائه دهیم.

بختیاری در ادامه از زحمات و فعالیت هنرمندان کشورمان در پاویون ایران که در واقع ستارگان آسمان فرهنگ و هنر کشورمان هستند و نیز از حضور هنرمندان و فعالان صنایع دستی ایرانی مقیم قطر برای همکاری در این فعالیت فرهنگی قدردانی کرد.

همچنین بسته و هدیه ای نیز به منظور قدردانی از حضور و فعالیت هنرمندان در نظر گرفته شد. این هدایا در زمان بازگشت هنرمندان به ایران، از سوی رایزنی تحویل آنان گردید.

. .

. .

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved