-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/06/29 - 10:07
  • 240
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار با مسئولین رسانه ای در بنگلادش

روز دوشنبه 27 شهریور ماه 1402 آقایان محمد نور القدیر معاون کل و محمد نظم الحق تالوکدار معاون بازازیابی و فروش شبکه تلویزیونی SA ( South Asia ) بنگلاش با حضور در رایزنی فرهنگی ج.ا.ایران در داکا با سیدرضا میرمحمدی رایزن فرهنگی کشورمان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در این دیدار  محمد نور القدیر و محمد نظم الحق تالوکدار ضمن تشکر از رایزن فرهنگی بابت اختصاص وقت برای دیدار و گفتگو، با تشریح رویکردها و موضوعات مورد توجه شبکه تلویزیونی اس . ای در برنامه های خود، گزارشی از سابقه پخش فیلم ها و سریال های ایرانی از این تلویزیون ارائه دادند و یاد آور شدند که طی چند سال گذشته، تلویزیون اس . ای بنگلادش ، 32 فیلم و سریال ایرانی پخش کرده است.

آقایان نور القدیر و نظم الحق در ادامه گفتگو  به پخش سریال یوسف پیامبر از شبکه تلویزیونی اس.ای در سال های گذشته و استقبال گسترده مخاطبان و بینندگان این شبکه از آن اشاره کردند و با تقدیم نامه مدیر و مالک این شبکه به رایزن فرهنگی درخواست خرید حق پخش این سریال پر بیننده را برای یک دوره دیگر با انعقاد قرارداد جدید کردند.

سیدرضا میرمحمدی رایزن فرهنگی ج.ا.ایران در بنگلادش هم در این دیدار ضمن خوشامد گویی به آقایان نور القدیر و نظم الحق و با اظهار خوشحالی از این  ملاقات و گفتگو، آمادگی رایزنی فرهنگی برای همکاری با این شبکه تلویزیونی را اعلام کرد و در پاسخ به درخواست نامبردگان گفت نامه مدیر شبکه تلویزیونی اس . ای را به تهران منعکس و پیگیری های لازم را به عمل خواهد آورد.

لازم به اضافه است که شبکه تلویزیونی اس . ای در سال 2013 م راه اندازی شده و از شبکه های تلویزیونی فعال و پر بیننده بنگلادش محسوب می شود. مدیر و مالک این شبکه تلویزیونی آقای صلاح الدین احمد است که مالکیت شرکت بزرگ تجاری و اقتصادی اس . ای بنگلادش به او تعلق دارد. پخش برنامه های این شبکه 24 ساعته با سیستم HD  و رویکرد غالب آن خبری و سرگرمی ( فیلم و سریال ) است.

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved