-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/05/18 - 13:25
  • 388
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
فردا؛

دومین جشنواره فرهنگ و غذای ایران و ارمنستان برگزار می‌شود

با همکاری سفارت و رایزنی فرهنگی کشورمان در ارمنستان، دومین جشنواره فرهنگ و غذای ایران و ارمنستان (19 مردادماه) برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به همت فدراسیون گردشگری ارمنستان و وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشورمان و با همکاری سفارت و رایزنی فرهنگی کشورمان در ارمنستان، دومین جشنواره فرهنگ و غذای ایران و ارمنستان روز پنجشنبه (19 مردادماه) مطابق با دهم اگوست 2023 در شهر سیسیان استان سیونیک ارمنستان برگزار خواهد شد.

در این مراسم، تعداد 80 تن از هنرمندان و آشپزهای سنتی ایران و همچنین، تعدادی از آشپزها و هنرمندان  ایرانی مقیم ارمنستان و نیز ورزشکاران باستانی کشورمان از شهر تبریز در افتتاحیه حضور و اجرای برنامه خواهند داشت.

همچنین، تعداد 30 غرفه به صورت رایگان در اختیار هنرمندان و آشپزهای ایرانی جهت طبخ و ارائه هنرسنتی ایران قرار خواهند گرفت.

در این مراسم، عابدینی، سرکنسول سفارت کشورمان در شهر قاپان استان سیونیک و محمد علی کیانی، سرپرست رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ایروان نیز در مراسم افتتاحیه به ایراد سخن خواهند پرداخت .

شایان ذکر است، در بخشی از دومین جشنواره فرهنگ و غذای ایران و ارمنستان که توسط کمیته دولتی گردشگری ارمنستان و با همکاری وزارت خارجه جمهوری ارمنستان، فرمانداری و شهرداری سیسیان و وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشورمان برگزار می‌شود، صنایع دستی دو کشور عرضه و در معرض دید علاقه‌مندان و دوستداران دو کشور قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

 

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved