-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1401/11/25 - 08:40
  • 558
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روزنامه‌نگار سوری مقیم اسپانیا:

حمایت‌های ایران را فراموش نمی‌کنیم

بشار در دیدار با رایزن فرهنگی کشورمان در اسپانیا تأکید کرد: ما مردم سوریه هرگز حمایت‌های ایران به ویژه رهبر معظم انقلاب را نسبت به کشور سوریه فراموش نخواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، بشار، روزنامه‌نگار سوری مقیم اسپانیا ضمن حضور در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا با احمدی، رایزن فرهنگی کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

بشار در سخنانی، با ابراز علاقه‌مندی خود برای همکاری با رایزنی فرهنگی ایران در اسپانیا گفت: ما مردم سوریه و نخبگان فرهنگی، هنری و رسانه خود را مدیون دولت و ملت ایران می‌دانیم و هرگز حمایت‌های ایران به ویژه رهبر معظم انقلاب را نسبت به کشور سوریه فراموش نخواهیم کرد.

وی افزود: ایران و سوریه استخوانی در گلوی استکبار جهانی هستند لذا اسرائیل و آمریکا سعی می‌کنند از هر طریقی به این دو کشور ضربه بزنند؛ ولی هوشیاری مردم و دولت دو کشور توطئه‌های آنها را خنثی می‌کند.

این روزنامه‌نگار سوری اظهار داشت: سردار شهید سلیمانی مظهر مقاومت و انسانیت است و این شهید بزرگوار تنها متعلق به ایران نیست بلکه متعلق به همه کشورهای ستمدیده و مظلومین جهان است.

وی ابراز کرد: اگر تدبیر شهید سلیمانی نبود، در وضعیت سوریه بهبودی ایجاد نمی‌شد.

انقلاب اسلامی ابهت کاذب آمریکا را شکست

احمدی، رایزن فرهنگی کشورمان در اسپانیا نیز در سخنانی، مطرح کرد: سوریه و ایران به واحده و برادر هستند و نسبت به سرنوشت یکدیگر احساس مسئولیت می‌کنند و استکبار جهانی و اسرائیل از این وحدت و موضوع گیری منطقی دو کشور، احساس ترس می‌کنند و درصدد توطئه و تخریب هستند.

وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی ابهت کاذب آمریکا را شکست و به مظلومین جهان اعتماد به نفس ایجاد کرد که بتوانند در مقابل ظالمین و مستکبرین بایستند و فریاد بزنند.

در پایان این دیدار، بشار از رایزن فرهنگی کشورمان در اسپانیا برای بازدید از دانشگاه گرانادا دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved