-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/06/11 - 09:45
  • 423
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
در دیدار رایزنی فرهنگی ج.ا.ایران در قطر با مدیر ارتباطات بین‌المللی دهکده فرهنگی کتارا مطرح شد :

حضور فرهنگی ایران در ایام مسابقات آسیایی

پیرو رایزنی ها برای هماهنگی برنامه های فرهنگی ج.ا.ایران در ایام مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا در قطر، علی بختیاری رایزن فرهنگی کشورمان در دوحه با «مریم ماجد آل‌‌ سعد» مدیر ارتباطات بین الملل دهکده فرهنگی کتارا دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در این نشست، رایزن فرهنگی ج.ا.ایران ضمن برشمردن ظرفیت های کشورمان در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری از جمله برگزاری اجرای گروههای نمایشی و موسیقی، برگزاری گالری های مختلف عکس و نقاشی و نیز ارائه صنایع دستی به ویژه هنر تذهیب، بر آمادگی ایران برای حضور فرهنگی پررنگ در طول ایام برگزاری این دوره از مسابقات که در سطح آسیا برگزار می‌‌شود تاکید کرد.

بختیاری همچنین درخواست برای فراهم نمودن فضای مناسب به منظور «فروش» محصولات فرهنگی کشورمان را که معرف فرهنگ ایرانی باشد مطرح نمود که مقرر شد موضوع بررسی و نتیجه از سوی طرف قطری اعلام شود.

مریم ماجد آل سعد نیز در این نشست ضمن برشمردن ظرفیت های مناسب مجموعه فرهنگی کتارا برای گروههای فرهنگی مختلف اعزامی از ایران تاکید کرد که فضاهای مختلف این مجموعه فرهنگی و هنری از جمله استیج و امکانات در اختیار، آماده همکاری با طرف ایرانی به منظور اجرای برنامه های مختلف است.

         

 

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved