-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/07/26 - 20:32
  • 440
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

حضور رایزنی فرهنگی در نمایشگاه بین المللی گردشگری زیمبابوه

غرفه ایران در این نمایشگاه به گونه‌ای طراحی شده بود که ایران باشکوه را از دوران باستان تا ایران امروز به تصویر می­کشید.

رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در زیمبابوه در نمایشگاه بین المللی گردشگری که در بازه زمانی 21 تا 23 مهرماه در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی زیمبابوه در شهر بولاوایو برگزار شد، شرکت کرد.  این نمایشگاه که به طور رسمی توسط وزیر گردشگری زیمبابوه، خانم باربرا روودزی، افتتاح شد، فرصت بسیار مناسبی برای ارتباط با فعالان صنعت توریسم از زیمبابوه و سراسر دنیا بود.

رایزنی فرهنگی ج.ا.ایران توانمندی های صنعت گردشگری ایران، زیبایی‌ها و جاذبه‌های گردشگری کشورمان در حوزه های مختلف طبیعی، درمانی، تاریخی زیارتی و ... را به نمایش گذاشت که بسیار مورد توجه بازدید کنندگان قرار گرفت. همچنین در این نمایشگاه رایزنی فرهنگی نسبت به معرفی برخی از آژانس ها و فعالان صنعت گردشگری در ایران به منظور ارتباط با همتایان خود، اقدام کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی این رویداد سالانه بازیگران و ذینفعان کلیدی در صنعت گردشگری جهانی را گرد هم می آورد و از این طریق بستری برای شبکه سازی، همکاری و نمایش پتانسیل غنی گردشگری زیمبابوه و سایر کشورها را فراهم می کند.

 امسال 356 غرفه‌دار در این نمایشگاه حضور داشتند که نسبت به سال گذشته 250 غرفه‌ افزایش داشته است. بیشتر غرفه‌داران از فعالان خرد صنعت گردشگری زیمبابوه بودند، در حالی که غرفه‌داران قابل‌توجهی در قالب سازمان‌های دولتی زیمبابوه مانند پارک‌های ملی زیمبابوه، سازمان گردشگری، وزارت جهانگردی و سایرین نیز حضور داشتند.

همچنین در این نمایشگاه غرفه داران منطقه ای و بین المللی نیز از کشورهای مالاوی، رواندا، آفریقای جنوبی، زامبیا و بوتسوانا، امارات و کنیا و سایر کشورها نیز حضور داشتند که این نمایشگاه را به یکی از نمایشگاه های مهم در تقویم گردشگری جهانی تبدیل کرد.

نمایشگاه جهانی گردشگری زیمبابوه یک نمایشگاه تجاری گردشگری سالانه است که توسط سازمان گردشگری زیمبابوه برگزار می شود. این نمایشگاه طیف گسترده ای از بهترین جاذبه های گردشگری آفریقا و سایر نقاط جهان را به نمایش می گذارد و بازدیدکنندگان و رسانه های بین المللی را از سراسر دنیا جذب می کند.

. .

. .

تصاویر

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved