-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/07/01 - 15:13
  • 360
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

حضور دانشجویان و اساتید دانشگاه باقرالعلوم(ع) در دانشگاه علوم انسانی روسیه

هیأتی از دانشجویان و اساتید دانشگاه باقرالعلوم(ع) در انستیتو رسانه و تبلیغات دانشگاه علوم انسانی روسیه حضور یافتند و با ساختار و ظرفیت‌های این دانشگاه آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، هیأتی از دانشجویان و اساتید دانشگاه باقرالعلوم(ع) که با همکاری معاونت همکاری‌های علمی و فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مساعدت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در روسیه بسر می‌برند از دانشگاه دولتی علوم انسانی روسیه بازدید کردند و در انستیتو رسانه و تبلیغات این دانشگاه حضور یافتند.

در این برنامه دو ساعته علاوه بر بازدید از استودیوهای خبری و ساخت محتوا ویژه دانشجویان این دانشکده، هیأت ایرانی در دیدار با پروفسور ورا زبوتکینا، معاون همکاری‌های بین‌المللی دانشگاه علوم انسانی روسیه با ساختار دانشگاه از جمله بخش ایران‌شناسی آشنا شدند و با پاول بشرین، رئیس اتاق ایران‌شناسی این دانشگاه نیز ملاقات کردند.

در ادامه این نشست، خانم زبوتکینا ضمن ارائه پیشینه تعاملات علمی این دانشگاه با متناظران خود در کشورهای مختلف و ایران از جمله دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه الزهرا(س) و ... ابراز امیدواری کرد پس از این بازدید، زمینه همکاری‌های آتی و امضاء توافق‌نامه تعاملات اعم از تبادل استاد و دانشجو و برگزاری کنفرانس‌ها و وبینارها با موضوعات مورد توجه میان دو دانشگاه ایجاد شود.

ناتالیا ماکارووا، رئیس دانشکده روزنامه‌نگاری ضمن معرفی دانشکده و دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی این رشته، برخی دستاوردها و محتوای تولیدشده توسط دانشجویان را ارائه کرد و به پرسش‌های هیأت دانشگاهی ایران پاسخ گفت.

در پایان، هیأت دانشگاه باقر‌العلوم (ع) از برخی بخش‌های موزه این دانشگاه اعم از موزه علمی- هنری «ای. وی. تسویتایوا؛ هنرهای تجسمی پوشکین دانشگاه» و نمایشگاه دیجیتال «تری دی وینسی» بازدید کرد.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved