-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/08/19 - 14:46
  • 222
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

حضور ایران در بازار فیلم مسکو

شرکت‌های مختلف ایرانی در رویداد پاییزه «بازار جهانی فیلم» که 19-17 آبان 1402 در مسکو برگزار می‌شود به ارائه محصولات و ظرفیت‌های خود به پخش‌کنندگان و شرکت‌های توزیع فیلم و انیمیشین روسیه خواهند پرداخت.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بازار فیلم مسکو که از سال 2008 فعالیت خود را آغاز نموده، محلی برای گردهمایی خریداران، فروشندگان و فعالان صنعت سینما، در عرصه توزیع و پخش فیلم و انیمیشن جهت معرفی آثار تلویزیونی و سینمایی، محصولات دیجیتال و تبادل تجارب است. علاوه بر ایران و ده‌ها شرکت از روسیه، کشورهای مشترک‌المنافع همسود، هند، بلاروس و ترکیه نیز در این بازار پاییزی حضور پیدا می‌کنند.

اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، «نوراویژن»؛ ارائه دهنده محتوا و توزیع کننده محصولات بصری، شرکت «اسکای فریم» تولید کننده فیلم پسر دلفینی و موسسه دانش‌بنیان انیمیشن «شمس» به نمایندگی از کشورمان در این رویداد شرکت خواهند کرد.

در این رویداد فرهنگی طی سه روز، 14 نشست با موضوعات مختلف برای آشنایی شرکت‌کنندگان و مخاطبان با روند تولید و نشر محتوا در روسیه و سایر کشورها همچنین برنامه‌هایی ویژه کودکان و جوانان برگزار می‌شود.

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved