-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1403/05/02 - 07:44
  • 236
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در تایلند مطرح شد؛

جمهوری اسلامی ایران الگویی مناسب برای مسلمانان در اقصی نقاط جهان است

شیخ شافعی ناپاکون در دیدار با تولیت آستان مقدس عبدالعظیم حسنی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران الگویی مناسب برای مسلمانان در اقصی نقاط جهان است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی قاضی‌عسگر، تولیت حضرت عبدالعظیم حسنی به منظور دیدار با مقامات دینی در محل مرکز اسلامی تایلند در بانکوک حضور یافت.

در ابتدای این دیدار، حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی‌عسگر به موضوعات مختلفی از جمله جایگاه مسلمانان تایلند، نقش مسلمانان وحدت ‌بخشی در جهان اسلام، ضرورت همبستگی و اتحاد امت اسلامی و الگو بودن جمهوری اسلامی ایران برای مسلمانان در سراسر دنیا اشاره کرد.

وی با اشاره به فعالیت‌های مرکز اسلامی تایلند در راستای ترویج اسلام و ارائه خدمات به مسلمانان این کشور، از تلاش‌ها و خدمات استاد شیخ شافعی ناپاکون، امام و رئیس این مرکز، تقدیر و تشکر کرد.

شیخ شافعی ناپاکون، رئیس دانشگاه قرآن و علوم حدیث نیز در سخنانی، با تأکید بر اهمیت و ضرورت حفظ وحدت امت اسلامی، جمهوری اسلامی ایران را الگویی مناسب برای مسلمانان در اقصی نقاط جهان دانست.

در پایان این دیدار، دو طرف بر تعمیق و گسترش روابط دوجانبه بین ایران و تایلند و همچنین، بررسی راهکارهای عملی همکاری در امور ارتباط دو کشور در موضوعات دینی تأکید کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی‌عسگر ضمن حضور در نماز جمعه بانکوک به بررسی موضوعات مختلف مربوط به جهان اسلام خصوصا موضوع فلسطین و ارائه الگویی مناسب از جمهوری اسلامی ایران برای مسلمانان برای مقاومت در مقابل ظلم پرداخت.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved