-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/03/01 - 16:09
  • 417
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جشن میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر در غنا

مراسم گرامیداشت سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر از سوی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در غنا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در غنا با هدف گرامیداشت سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، با همکاری دبیرستان دخترانه لیدی فاطمه (ع)، مسابقه مقاله نویسی بین دانش آموزان آن مدرسه در مورد زندگی و فضایل حضرت معصومه(س) برگزار کرد.

رایزن فرهنگی کشورمان در غنا در سخنانی، فلسفه نامگذاری روز دختر را برای حاضرین جلسه تشریح کرد و گفت: هدف ما از برگزاری این مسابقه آن بود که شما دختران امروز و زنان فردا با جستجو و مطالعه زندگی حضرت معصومه(س) به عنوان مادران نسل آینده، با شناخت بیشتر، نسبت به تربیت اسلامی فرزندان خود اقدام کنید زیرا هرچه شناخت و دانش شما نسبت به معارف اسلامی و حقوق اجتماعی خودتان بیشتر باشد در زندگی آینده تان موفق‌تر خواهید بود.

وی افزود: لذا با هدف افزایش آگاهی‌های شما دختران گرامی، ترجمه مقاله‌ای که توسط بخش بانوان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به این نمایندگی ارسال شده است، در بخش پایانی برنامه امروز توسط مسئول فرهنگی رایزنی قرائت می‌شود.

آزادی، رایزن فرهنگی سابق در کشور بلغارستان و معاون مرکز برنامه ریزی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نکاتی پیرامون اهمیت و جایگاه حضرت معصومه(س) بیان کرد.

در ادامه، نماهنگ تولید و دوبله شده همراه با زیر نویس به  زبان انگلیسی برای حاضرین پخش شد.

همچنین، با برگزاری مسابقه فرهنگی شش تن از شرکت کنندگان این مسابقه به مرحله نهایی راه یافته و در جشن ولادت، هر یک از آنها مقاله خود را در موضوعی خاص مرتبط با حضرت معصومه(س) برای حضار قرائت کردند.

انتهای پیام/

 

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved