-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1401/11/24 - 08:46
  • 621
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جشن فارغ‌التحصیلی دانشجوی برتر دانشکده حقوق دانشگاه اسلامی اوگاندا (IUIU)

مراسم جشن فارغ‌التحصیلی خانم جنات ناماگمبه، دانشجوی برتر دانشکده حقوق دانشگاه اسلامی اوگاندا (IUIU) با حضور عبداله عباسی، رایزن فرهنگی کشورمان در اوگاندا، اساتید و دانشجویان این دانشکده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط شیخ موسی، امام جماعت مسجد و رئیس شورای محلی منطقه سامبوه آغاز شد.

شیخ موسی تأکید کرد: توسعه و مدیریت منابع باید در اولویت امور قرار گیرد تا افراد متخصص و مدیر در جامعه تربیت شوند.

در ادامه، خانم بتینا نانتگه، معاون فرماندار ناحیه واکیسو طی سخنانی از والدین دانشجویان جهت تربیت صحیح و تشویق فرزندان خود به ادامه تحصیل در دانشگاه تشکر کرد.

شیخ ادریس ماتوو، شیخ شهرستان ناحیه واکیسو طی سخنان کوتاهی، به قرائت آیه 9 سوره زمر پرداخت و به نابرابری افراد دانا و نادان مطابق نص صریح قرآن کریم، اشاره کرد.

گالا چارلز ویلسون؛ عضو حزب دمکرات کمیته اجرایی ملی در ناحیه واکیسو از والدین دانشجویان که بدون احساس خستگی در پیشرفت تحصیلی فرزندان خود کمک می‌کنند، قدردانی کرد.

عیسی کاتونگولو لوییمبازی؛ سفیر جوانان آفریقا از والدین دانشجویان درخواست کرد تا از فرزندان خود در برابر تهاجم فرهنگی غرب که از طریق رسانه‌های مختلف مانند تلویزیون و فضای مجازی آسیب‌های جدی به جامعه وارد کرده است، مراقبت بیشتری کنند.

رایزن فرهنگی کشورمان ضمن تبریک فارغ التحصیلی خانم جنات ناماگمبه از رشته حقوق دانشگاه اسلامی اوگاندا (IUIU)برای ایشان در طول مراحل زندگی آرزوی موفقیت کرد و گفت: به خاطر داشته باشید که تحصیل همراه با تهذیب و تعهد و ارتقاء سطح صفات اخلاقی خوب می‌تواند انسان‌ها را به انسان واقعی تبدیل کرده و کشورها را از وابستگی نجات دهد. اگر هدف شما از تحصیل در دانشگاه صرفاً اخذ مدرک تحصیلی به منظور تأمین خواسته‌های مادی باشد، این همان انحرافی است که مد نظر دشمنان است.

وی همچنین از استقبال مردم سامبوه و علاقه آنها به جمهوری اسلامی ایران تشکر و بر ضرورت ادامه همکاری‌های فرهنگی، علمی و آموزشی با مسئولین مربوطه تأکید کرد.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved