-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/07/12 - 14:24
  • 198
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با همکاری مرکز هماهنگی‌های فرهنگی مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا؛

جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری برگزار می‌شود

با همکاری مرکز هماهنگی‌های فرهنگی ACD و نماینده منطقه‌ای آسیا و اقیانوسیه سازمان جهانی یونسکو در پروژه «سواد رسانه‌ای و نشاط جهانی»، جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با همکاری مرکز هماهنگی‌های فرهنگی مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا و نماینده منطقه‌ای آسیا و اقیانوسیه سازمان جهانی یونسکو در پروژه «سواد رسانه‌ای و نشاط جهانی» و رئیس انجمن سواد رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران، جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری با هدف توسعه نشاط اجتماعی و ایجاد بستر گفت‌وگوهای فرهنگی و هنری در مهرماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

مرکز هماهنگی‌های فرهنگی ACD میزبان جمعی از مدیران انجمن‌ها و سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی و نمایندگانی از دستگاه‌های دولتی بود. این نشست که با حضور محمد جعفری‌ملک رئیس مرکز هماهنگی‌های فرهنگی گفت‌وگوی همکاری آسیا (CCCACD) ، محسن شجاع‌خانی و احمد عبداله‌پور، معاونین مرکز، میرزایی، نماینده وزارت کشور، باستانی، رئیس انمجن سواد رسانه‌ای و نشاط جهانی (MIL) و یارمحمدی، نماینده انجمن دوستی سریلانکا و کشورهای جنوب شرق آسیا حضور داشتند، پیرامون محورهای مورد علاقه طرفین بحث و تبادل نظر شد.

در پایان این نشست، نسبت به برگزاری مشترک جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری در رشته‌های عکاسی، نقاشی، شعر، فیلم کوتاه، داستان کوتاه ... در مهر و آبان سال‌ جاری با مضمون نشاط اجتماعی تاکید شد و برای همکاری‌های آتی مقرر شد تفاهمنامه‌ای (MOU) میان دو مرکزCCCACD   و MIL یونسکو منعقد شود تا برنامه‌های مشترک در تقویم سالیانه دو مرکز درج شود.

انتهای پیام/

 

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved