-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/03/10 - 19:00
  • 527
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

توسعه همکاری‌های ایران و روسیه در حوزه تکنولوژی‌های نوین در فضای مجازی

گسترش همکاری‌های ایران و روسیه در حوزه تکنولوژی‌های نوین فضای مجازی در دیدار محمدرضا بهمنی، معاون همکاری‌های علمی و فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با خانم لایما لیمر؛ مدیرکل موسسه کریب‌روم وابسته به هولدینگ کسپرسکی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ،سه‌شنبه 9 خرداد 1402 در جریان سفر محمدرضا بهمنی؛ معاون فرهنگی سازمان به روسیه، دیدار با مدیر و مسئولان بخش‌های مختلف شرکت کریب‌روم و بازدید از آن مجموعه انجام شد. در این دیدار که مسعود احمدوند؛ رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران و زهره حمدیه؛ کارشناس رایزنی نیز حضور داشتند، مدیر شرکت کریب‌روم گزارشی از پیشینه تاسیس، فعالیت‌ها، ابزار در اختیار، برخی تجربه‌ها و همکاری‌ها با نهادهای دولتی و دانشگاهی ارائه داد.

همکاری با دانشگاه‌های روسیه در زمینه برگزاری دوره‌های سواد رسانه ویژه اساتید، دانشجویان روس و دانشجویان بین‌المللی از جمله فعالیت‌های این شرکت است.

محمدرضا بهمنی معاون فرهنگی سازمان در این نشست، با اشاره به پیشرفت‌های ایران در زمینه فضای مجازی، پرسش‌هایی را در خصوص فعالیت‌های این شرکت مطرح نمود و در خصوص زمینه‌های همکاری گفتگو نمود.

بازدید از قسمت‌های مختلف شرکت کریب‌روم و آگاهی از زمینه کاری هریک از آنها پایان‌بخش این برنامه بود.

 

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved