-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1403/04/21 - 17:41
  • 127
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با دبیر کل جدید انجمن دائویسم چین مطرح شد :

تداوم همکاری ها و گفت و گو های فرهنگی طرفین

رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین با کوانگ شینگ(kuang sheng )دبیر کل جدید انجمن دائویسم چین در محل انجمن دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در این گفت و گوی صمیمانه، جناب دبیرکل به میزبانی درخور مرکز ادیان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و همکاری خوب رایزنی فرهنگی در برگزاری دور سوم گفت و گوی فرهنگی اسلام و دائوئیسم در تهران در سال گذشته اشاره و از حضور دو دانشمند ایرانی در پنجمین همایش بین المللی دائوئیسم در ماو شاون به نیک یاد و آمادگی انجمن را بر میزبانی از هیئت ایرانی در شهر پکن اعلام کرد.

رایزن فرهنگی کشورمان از تداوم همکاری ها و گفت و گو های فرهنگی و همکاری ها دو جانبه برای شناخت همدیگر و بازشناسی مفاهیم والا در دو فرهنگ و پاسخگویی به نیازهای بشر امروزی در جهان مدرن، استقبال کرد.

در این جلسه مقرر شد؛ موضوع اصلی گفت و گوی دور چهارم به طرفین پیشنهاد و تصمیم گیری شود.

رایزن فرهنگی کشورمان سه عنوان کتاب :«خون دلی که لعل شد اثر آیت الله سید علی خامنه ای با ترجمه  چی وین دونگ»، «مبانی حکمی هنر و زیبایی از دیدگاه شهاب الدین سهروردی اثر طاهره کمالی زاده، ترجمه بای جی سو »، «سرگذشت هنر در تمدن اسلامی: (موسیقی و معماری) اثر حسن بلخاری، ترجمه بای جی سو»، به دبیر کل جدید انجمن دائوئیسم اهدا کرد. 

در این دیدار، خانم فینگ خه ( feng he )  رئیس بخش بین المللی انجمن دائویسم چین و سرکارخانم جواو شیاو یانگ ( zhao xiao yang  ) کارمند بخش بین المللی انجمن دائویسم چین، حضور داشتند.

. .

. .

تصاویر

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved