-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/08/24 - 07:16
  • 273
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تجار لاهور با مردم مظلوم فلسطین ابراز همدردی کردند

مسئولین انجمن تجار لاهور در دیدار با وابسته فرهنگی کشورمان در لاهور به شهادت رسیدن هزاران تن از مردم مظلوم فلسطین در حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی را تسلیت گفتند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، ناصر احمد انصاری، معاون انجمن تجار لاهور در رأس هیاتی با جعفر روناس، وابسته فرهنگی کشورمان در محل خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در لاهور دیدار و ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، همدردی خود را با مردم مظلوم فلسطین بویژه کودکان و بانوان غزه ابراز کرد.

مسئولین انجمن تجار لاهور به شهادت رسیدن هزاران تن از مردم مظلوم فلسطین در حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی را تسلیت گفته و حمایت و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران از مقاومت ملت فلسطین را مورد تقدیر قرار دادند.

شیخ فهیم؛ دبیر کل انجمن تجار گفت: مقاومت فلسطین موجب وحدت مسلمین شده است و امروز ما شاهد شکل گیری وحدت بین اهل سنت و شیعیان در راستای تحقق از بین بردن اسرائیل هستیم.

وی افزود: حمایت قاطعانه ایران از مردم مظلوم فلسطین تمامی مسلمانان جهان را تحت تاثیر قرار داده است و در پاکستان نیز مردم با تظاهرات اعتراض آمیز دولتمردان را تحت فشار قرار داده اند تا مثل ایران در کنار ملت بی دفاع و مظلوم فلسطین ایستادگی نشان دهد.

جعفر روناس، مسئول خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در لاهور اظهار داشت: مردم مظلوم فلسطین در دل دنیای اسلام در وسط جمعیت کشورهای مسلمان به صورت وحشیانه قتل عام می‌شوند و ایران به عنوان کشوری که همواره در دنیای اسلام احساس مسئولیت دارد، نمی‌تواند تحمل کند که یک کشور به راحتی مرتکب این جنایات شود.

وی افزود: به گفته رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران، مسئله اول جهان اسلام مسئله فلسطین است چون در فلسطین فقط ظلم به یک ملت و آوارگی یک ملت مطرح نیست بلکه کشوری در منطقه حضور دارد که امنیت و اقتصاد مسلمانان و از لحاظ جایگاه سیاسی و حقوق بشر و همه جوانب کشورهای مسلمان را هدف قرار داده است.

روناس ادامه داد: ایران به عنوان داعی اتحاد مسلمانان وظیفه خود می‌داند که از مسلمانان مظلوم جهان به خصوص مردم فلسطین حمایت کند.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved