-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/06/14 - 12:14
  • 264
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تأکید بر تبادل تجربه سبک زندگی اسلامی بین ایران و لاهور پاکستان

در دیدار مسئولین باشگاه جوانان لاهور و مسئول خانه فرهنگ کشورمان، راه‌های تببین سبک زندگی اسلامی برای نسل جوان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، جعفر روناس، مسئول خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در لاهور طی نشستی با مسئولین باشگاه جوانان از جمله مغیره لقمان، رئیس باشگاه در شهر لاهور و محمد علی، مدرس باشگاه، به بررسی مبانی پیاده سازی سبک زندگی اسلامی در جامعه پرداخت و اقدامات جمهوری اسلامی ایران برای ترویج سبک زندگی اسلامی را تشریح کرد.

روناس ضمن تقدیر از فعالیت‌های باشگاه جوانان به اهمیت سبک زندگی اسلامی اشاره کرد و گفت: اقدام برای شناسایی، معرفی و ترویج الگوهای رفتاری مقبول در جامعه اسلامی و مرزگذاری دقیق و تبیین چگونگی مواجهه با سبک‌های زندگی نامناسب باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

وی افزود: به ‏منظور تأثیرگذاری صحیح و مناسب سبک زندگی اسلامی، استفاده از فناوری‌ها، فضای مجازی و‏ هوشمندسازی ضروری بوده و رصد سبک‌ زندگی رقیبان مهاجم در برابر مبانی اسلامی و اقتضائات بومی باید در اتخاذ تدابیر لازم برای تببین سبک زندگی اسلامی برای نسل جوان مورد توجه قرار گیرد.

مغیره لقمان، رئیس باشگاه جوانان شهر لاهور با تقدیر از اقدامات جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با سبک زندگی منحطّ غربی از طریق جهادی همه‌جانبه و هوشمندانه اظهار داشت: باشگاه جوانان برای مقابله با تهاجم فرهنگ غرب بسیار فعال است و سالانه در بیش از ۴۰۰ دانشگاه سراسر کشور برنامه‌های مختلف برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: باشگاه جوانان در برنامه‌های خود سعی می‌کند جوانان را به گونه‌ای تربیت کند که با درک واقعی دنیا برای انتشار پیام دین در سراسر جهان تلاش کنند. پرورش ذهنی، جسمی و روحی افراد جوان، به شیوه‌ای سرگرم کننده و مرتبط، برای تبدیل شدن به رهبران آینده از اهداف مهم ماست.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved