-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/07/04 - 13:48
  • 333
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تأکید بر ارتقای روابط دوجانبه بین پاکستان و ایران

وابسته فرهنگی کشورمان در حیدرآباد در بازدید از نشنال پرس کلاب حیدرآباد گفت: باید روابط دوجانبه بین پاکستان و ایران ارتقاء یابد و مردم دو کشور باید با مکان‌های تاریخی و گردشگری یکدیگر آشنا شوند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رضا پارسا، وابسته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در حیدرآباد پاکستان ضمن بازدید از نشنال پرس کلاب حیدرآباد با سلیم الله شیخ، رئیس و کارکنان این مرکز، دیدار و گفت‌وگو کرد.

پارسا در سخنانی، به وظیفه مهم شغل خبرنگاری و روزنامه‌نگاری اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها می‌توانند با نشر اخبار درست یا نادرست، مسیر حرکت جامعه را اصلاح و یا به بیراهه ببرند.

وابسته فرهنگی کشورمان در حیدرآباد به فریبکاری رسانه‌های غربی در نشر اخبار منفی و نادرست از کشورهای اسلامی از جمله ایران اشاره کرد و گفت: رسانه‌های دو کشور ایران و پاکستان باید با همکاری یکدیگر سعی کنند، تصویر منفی ایجاد شده توسط رسانه‌های غربی در ذهن شهروندان دو کشور را اصلاح کنند.

وی با بیان اینکه باید روابط دوجانبه بین پاکستان و ایران ارتقاء یابد، اظهار داشت: مردم دو کشور باید با مکان‌های تاریخی و گردشگری یکدیگر آشنا شوند.

مسئول خانه فرهنگ کشورمان در حیدرآباد مهمان نوازی و رفتار دوستانه مردم پاکستان با مهمانان و گردشگران خارجی را ستود و ابراز امیدواری کرد روابط فرهنگی و رسانه‌ای دو کشور همسایه بیش از پیش گسترش یابد.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved