-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1403/01/26 - 12:24
  • 310
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بیانیه ی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در باره ی پاسخ به رژیم صهیونیستی

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ، پاسخ قاطعانه و محکم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم کودک کش صهیونیستی را ارج می نهد و آن را برگ زرینی در تاریخ تحولات منطقه قلمداد می کند.

بیانیه ی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در خصوص پاسخ جمهوری اسلامی ایران به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق :

باسمه تعالی

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون( سوره مبارکه شعرا آیه 227)

عملیات غرور آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به حمله وقیحانه صهیونیستها به ساختمان کنسولی سفارت کشورمان در دمشق، اقدامی هوشمندانه در چارچوب قواعد و نظامات بین المللی بوده و مصداق حمیت و غیرت دلاورمردانی است که انفعال و ضعف در برابر دشمن قسم خورده انسانیت را بر نمی تابند.

تحقق وعده صادق ایران اسلامی در قبال دشمن صهیونیستی ، اولا حرکتی در راستای باز دارندگی و صیانت از تمامیت ارضی بوده و ثانیا پیام گویایی را به این رژیم نامشروع ، حامیان و مهره های آن مخابره ساخته است. رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه های نماز عید فطر امسال بر تنبیه قطعی و قاطعانه رژیم اشغالگر قدس تاکید فرمودند و این هشدار سریعا و در سطحی که موساد و ارتش رژیم صهیونیستی تصور آن را نمی کردند، تعبیر شد. شادی برادران و خواهران فلسطینی از این عملیات غرور آفرین و استیصال و سردرگمی رژیم صهیونیستی و حامیانش در قبال حماسه اخیری که ایران اسلامی خلق کرد، مثمره تثبیت گفتمان انقلاب اسلامی و شکل گیری منظومه مقاومت در منطقه است. 

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ، پاسخ قاطعانه و محکم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم کودک کش صهیونیستی را ارج می نهد و آن را برگ زرینی در تاریخ تحولات منطقه قلمداد می کند. این نصرالهی گوارای وجود همه مسلمانان، انسانهای آزاده جهان و خصوصا مردم ستمدیده نوار غزه باشد.

. .

. .

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved