-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/09/25 - 12:41
  • 340
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پی اقدام تروریستی منطقه راسک

هم پوشانی زمانی حادثه تروریستی اخیر در جاسک با بمباران نوار غزه، به وضوح از ابشخور و خاستگاه واحد تروریسم صهیونیستی و تکفیری پرده بر می دارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ،در پی اقدام تروریستی (راسک) که به شهادت چندین تن از مدافعین امنیت کشور انجامید سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن بدین شرح است:

انالله و اناالیه راجعون 

شهادت مظلومانه مدافعین امنیت کشور در راسک توسط تروریستهای وابسته به دستگاههای امنیتی غرب و رژیم اشغالگر قدس، بار دیگر ملت شریف ایران را داغدار کرد.این بار نیز دستان پلید صهیونیستها و دولتمردان آمریکایی از آستین تروریستهای جیش الظلم بیرون آمد و غیورمردان بی ادعایی که تامین امنیت مرزها و کشور دغدغه آنها محسوب می شد را هدف قرار داد. 

هم پوشانی زمانی حادثه تروریستی اخیر در جاسک با بمباران نوار غزه، به وضوح از ابشخور و خاستگاه واحد تروریسم صهیونیستی و تکفیری پرده بر می دارد. مواجهه قاطعانه با عوامل و بانیان صهیونیستی و فرامنطقه ای این جنایت، خواسته و مطالبه بر حق ملت ایران است. 

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، شهادت جمعی از پرسنل و سربازان انتظامی را به مجموعه متعهد و مظلوم فراجا تسلیت می گوید و ضمن آرزوی شفای عاجل برای مجروحین، برای بازماندگان از خداوند متعال آرزوی صبر و اجز جزیل می نماید.

. .

. .

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved