-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/07/22 - 17:22
  • 138
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در خصوص حمله تروریستی افغانستان

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی وقوع این جنایت کوردلانه را به تمامی پیروان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و انسانهای آزاده دنیا ، خصوصا بازماندگان شهدای این واقعه تسلیت عرض میکند .

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پی اقدام تروریستی صورت گرفته در افغانستان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن بدین شرح است:

 

تروریست‌های تکفیری داعش بار دیگر دست به جنایتی سخت علیه شیعیان افغانستان زده و دهها نمازگزار را در شهر پلخمری در شمال این کشور شهید و زخمی کردند. همزمانی این عملیات تروریستی با جنگ تمام عیار رژیم اشغالگر و منحوس صهیونیستی به نوار غزه، بار دیگر از ماهیت واحد هر دو جریان تروریستی و تعلق خاطر مطلق تروریسم تکفیری به صهیونیسم پرده بر می دارد. 

تروریستهای داعش نه تنها اسلحه خود را به سوی امریکا و رژیم اشغالگر قدس نشانه نمی گیرند، بلکه در بزنگاههای حساس و سرنوشت ساز جهانی تبدیل به مهره های بازی واشنگتن و تل آویو علیه انسانهای آزاده جهان می شوند. در چنین شرایطی ادعای مبارزه با داعش از سوی رسانه های غربی و صهیونیستی،دروغین و مضحکانه است. عملیات تروریستی اخیر داعش در افغانستان، دو تروریسم صهیونیستی و تکفیری را در یک قاب قرار داده است. 

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی وقوع این جنایت کوردلانه را به تمامی پیروان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و انسانهای آزاده دنیا ، خصوصا بازماندگان شهدای این واقعه تسلیت عرض کرده و برای مجروحان این حادثه از خداوند متعال آرزوی عافیت و شفال عاجل می نماید. 

روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved