-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1403/05/21 - 08:40
  • 127
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بورسیه شدن دانش‌آموزان بنیاد زنان مسلمان تایلند

دانش‌آموزان بنیاد زنان مسلمان تایلند با حضور پلا کورن سواننارات، مشاور خصوصی پادشاه این کشور، بورسیه تحصیلی دریافت کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با مشارکت رایزنی فرهنگی ایران در تایلند، مراسم اعطای بورسیه تحصیلی بنیاد زنان مسلمان تایلند با حضور پلا کورن سواننارات، مشاور خصوصی پادشاه تایلند برگزار شد.

در این مراسم مهدی زارع‌بی‌عیب، رایزن فرهنگی ایران، سفرای کشورها، مقامات محلی، نمایندگان بنیاد، دانش‌آموزان یتیم و خانواده‌های آنها در ساختمان کویتی‌های بانکوک حضور داشتند.

این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز و پس از آن، خانم آچرا سیام والا، رئیس بنیاد زنان مسلمان تایلند گزارشی از عملکرد انجمن زنان مسلمان تایلند ارائه کرد .

در این مراسم، بورسیه‌های تحصیلی به تعداد 179 نفر از دانش‌آموزان یتیم این کشور اعطا شد. این بورسیه‌ها شامل هزینه‌های تحصیلی، لوازم‌التحریر و حمایت‌های مالی برای ادامه تحصیل این دانش‌آموزان بود.

رایزن فرهنگی ایران نیز با اهدای هدایایی برای دانش‌آموزان، حمایت خود را از تلاش‌های بنیاد یتیم زنان مسلمان تایلند اعلام کرد.

پس از مراسم اعطای بورس تحصیلی، مشاور خصوصی پادشاه تایلند به عنوان نماینده پادشاه گفت: مایلم از بنیاد زنان مسلمان تایلند برای سازماندهی چنین رویدادی تشکر کنم و دانشجویانی که امروز بورسیه می‌شوند، ملاک انتخاب آن‌ها این است که باید عملکرد تحصیلی خوبی و اخلاق خوبی داشته باشند که هر دوی این موارد در آینده برای دانش‌آموزان مهم و جهت توسعه ملت ما مفید است.

وی ادامه داد: بنابراین برای اینکه انتخاب دانش آموزان از این استاندارد استفاده کنیم داشتن نتایج تحصیلی خوب به تنهایی نمی‌تواند باعث موفقیت دانش آموزان شود و دانشجویان باید مطابق با شیوه‌های اجتماعی خوب رفتار کنند.

در حاشیه این مراسم، برنامه‌های فرهنگی و هنری که شامل نمایش‌های محلی و هنری توسط دانش‌آموزان و گروه‌های هنری بود اجرا شد.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved