-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1403/01/15 - 22:40
  • 342
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بسته محتوایی ویژه روز جهانی قدس در زبان‌های متعدد منتشر شد

به همت اداره کل فضای مجازی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ،بسته محتوایی ویژه روز جهانی قدس در زبان‌های متعدد منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ،همزمان با فرارسیدن روز جهانی قدس، بسته‌ای متنوع از محتواهای فرهنگی و هنری به تعداد ۴۳۱ قطعه در قالب ۱۹ بسته اختصاصی به زبان‌های فارسی، انگلیسی، عربی، اردو، اسپانیایی، روسی و فرانسوی در دسترس علاقمندان قرار گرفت. این مجموعه شامل آثاری همچون نماهنگ سه زبانه با موضوع غزه، شعرخوانی شاعران در شب شعر نیمه رمضان، توضیح چیستی روز قدس، بررسی مظلومیت و مقاومت مردم غزه و مستنداتی از جنایات هفتاد ساله رژیم اشغالگر است.

شایان ذکر است این بسته ی محتوایی با همراهی و تعامل سایر نهادها و رایزنی‌های فرهنگی تهیه و تولید شده است . علاقمندان می‌توانند از طریق سامانه و کانال‌های "دماوند" در پیام‌رسان‌ها، به این موارد دست پیدا کنند و آن‌ها را برای ارائه به مخاطبان بین‌المللی مورد استفاده قرار دهند.

متقاضیان جهت دسترسی به محتواها و تبادل فرهنگی می‌توانند به وبسایت www.damaavand.net مراجعه نمایند و یا با پیوستن به کانال‌های رسمی در پیام‌رسان‌های بله، تلگرام، ایتا و واتس‌اپ به ادرس‌های مشخص شده، از این ابتکارات آگاه شوند. همچنین امکان مشارکت و به اشتراک گذاری محتوا توسط کاربران در این پلتفرم‌ها فراهم است.

 

این مجموعه با هدف اشاعه فرهنگ مقاومت و بیداری جهانی علیه ظلم و بی‌عدالتی و حمایت از حقوق بشر، به ویژه مردم مظلوم فلسطین ارائه شده است.

 

 www.damaavand.net

 https://ble.ir/damaavand_iran

https://t.me/damaavand_iran

https://eitaa.com/damaavand_iran

. .

. .

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved