-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1403/05/11 - 14:18
  • 141
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بزرگداشت اسماعیل هنیه در مالزی کوالالامپور

ورزشگاه بوکیت جلیل کوالالامپور مالزی پذیرای مردم همیشه در صحنه مالزی در محکومیت اسراییل غاصب و آمریکای جنایتکار در شهادت شهید اسماعیل هنیه بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در این مراسم باشکوه که هزاران نفر از مردم و جمع کثیری از مسئولان بلندپایه و مقامات کشوری و لشکری به دعوت سمن‌ها و احزاب مختلف مالزی حضور داشتند، حضور نخست وزیر مالزی انور ابراهیم، معاون نخست وزیر، رئیس مجلس و بسیاری از وزرا و دیپلمات‌های کشورهای مسلمان و غیر مسلمان شایان توجه بود.

ولی الله محمدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در مالزی و حبیب رضا ارزانی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی نیز در کنار دوستداران و حامیان فلسطین در این مراسم حضور داشتند.

ابراز لطف بسیاری از میهمانان ویژه نسبت به جمهوری اسلامی ایران و ابراز تأسف آنان برای شهادت شهید اسماعیل هنیه از دیگر جلوه های این مراسم ارزشمند بود.

برنامه‌های متنوعی چون شعرخوانی توسط شعرای محبوب مالزی، اجرای موسیقی در دفاع از فلسطین، اجرای گروه‌های سرود کودکان و نوجوانان، سخنرانی فعالان حقوق بشر و فعالان در حوزه فلسطین، سفیر فلسطین، رهبران سمن‌های مالزیایی و ... در این مراسم اجرا شد.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved