-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/01/15 - 07:43
  • 528
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری کارگاه آموزشی اعتبارسنجی نشریات علمی در هرات

کارگاه آموزشی اعتبارسنجی نشریات علمی به همت مرکز فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در هرات افغانستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در ادامه برگزاری ویژه برنامه‌های نوروزی در هرات، کارگاه آموزشی اعتبارسنجی نشریات علمی با حضور اساتید، دانشجویان و پژوهشگران و تدریس خانم بتول کیخا، دکترای علم ارتباطات و دانش شناسی و عضو هیأت علمی دانشگاه زابل در محل سالن همایش مرکز فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در هرات افغانستان برگزار شد.

مجید خالق نیا، نماینده فرهنگی سرکنسولگری کشورمان در هرات ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات به رزومه و پژوهش‌های خانم کیخا پرداخت و سپس به نقش تولید علم در توسعه جوامع و همچنین چاپ مقالات در نشریات معتبر اشاره کرد.

خانم کیخا کارگاه آموزشی خود را به مدت یک ساعت و نیم برگزار کرد و در پایان به مدت یک ساعت به سؤالات شرکت کنندگان و پرسش گران پاسخ داد.

بخشی از مطالب علمی استاد در کارگاه در خصوص تشخیص مجالات معتبر از نامعتبر، رتبه بندی نشریات علمی، استفاده از مجلات معتبر علمی، بررسی مجلات علمی پزوهشی و علمی ترویجی و موضوع آسیب‌های مجلات فیک و نامعتبر تشکیل می‌داد.

شایان ذکر است، این کارگاه آموزشی با همکاری معاونت پژوهش و همکاری دفتر حوزه بین‌الملل دانشگاه زابل، مؤسسه تحصیلات عالی هریوا و مؤسسه تحصیلات عالی کهکشان شرق برگزار شد.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved