-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/03/06 - 11:52
  • 644
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری نمایشگاه «حس همسایگی» در مشهد مقدس

به مناسبت ایام دهه کرامت، نمایشگاه هنری و صنایع دستی «حس همسایگی» در مشهد مقدس نمایشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نمایندگی فرهنگی کشورمان در هرات با همکاری اداره‌کل اتباع خراسان رضوی، نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در خراسان رضوی و مجموعه تاجران جوان هرات، نمایشگاه هنری و صنایع دستی خیریه حس همسایگی را در محل موزه بزرگ کوه سنگی مشهد مقدس به مدت 3 روز برگزار کرد.

در این نمایشگاه هنری و صنایع دستی، هنرمندان آثار و کالاهای صنایع دستی خود را جهت معرفی و بازاریابی در این نمایشگاه ارائه کردند.

همچنین، علاوه بر حضور هنرمندان افغانستانی، تعدادی از هنرمندان ایرانی هم به نمایش آثار و تولیدات هنری خود مبادرت کردند.

رحیمی، رئیس بازار تاجران جوان هرات در آیین افتتاحیه این نمایشگاه، گفت: این نمایشگاه برای شکوفایی اقتصاد افغانستان و ایران برگزار شد و امیدواریم برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها، سرآغازی بر دیگر فعالیت‌های مشترک باشد.

قاسمی، مدیرکل اداره اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی ضمن تقدیر و تشکر از رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در هرات گفت: واقعیت پیوند فرهنگی و تمدنی و عمق ارتباطات بین دو ملت در هنر ملموس است. هنر و هنرمندان ظرفیت‌های عظیم ملت‌ها هستند که به جهانیان رخ نمایی می‌کنند.

وی افزود: خراسان رضوی همواره در حمایت از هنر و هنرمندان پیشرو بوده است. رویکرد ما تلاش شبانه روزی در اداره کل اتباع در جهت حمایت از مهاجران و به ویژه هنرمندان مهاجر هست. ما باید قطب فرهنگی اتباع در منطقه باشیم.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved