-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/03/03 - 09:05
  • 444
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری نشست تبیین ظرفیت‌های نمایشگاه بین‌المللی گیفت شو توکیو

نشست تبیین ظرفیت‌های نمایشگاه بین‌المللی گیفت شو توکیو از سوی اداره‌کل همکاری‌ها و تنظیم‌گری صادرات محصولات فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نخستین نشست تبیین ظرفیت‌های نمایشگاه بین‌المللی گیفت شو توکیو با هدف حضور پررنگ و هدفمند شرکت‌های دانش بینیان و تولید کنندگان و صادر کنندگان بخش خصوصی فعال در عرصه‌های فرهنگی، هنری و صنایع خلاق با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی کشور در محل سالن جلسات اداره‌کل همکاری‌ها و تنظیم‌گری صادرات محصولات فرهنگی برگزار شد.

در این نشست که علی سعادت‌پورقلی‌آذر، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در توکیو به صورت مجازی حضور یافت، ویژگی‌ها، شرایط و ملاحظات حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه گیفت شو ژاپن بیان شد.

سعادت‌پورقلی‌آذر اظهار داشت: شرکت‌ها و تولید کنندگان و صادرکنندگان ایرانی لازم است با برنامه ریزی و به طور هدفمند در این نمایشگاه حضور پیدا کنند و هدف آنها فراتر از فروش محصولات به شهروندان ژاپنی باشد.

وی افزود: آنها بایستی با حضور خود درصدد شناسایی شرکاء خارجی و عرضه محصولات خود به بازارهای خارجی از طریق تولید کنندگان و عرضه کنندگان خارجی شرکت کننده در این نمایشگاه باشند.

در ادامه، نمایندگان دستگاه‌ها جهت توجیه کردن فعالان بخش خصوصی مطالبی را در ارتباط با چگونگی مساعدت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نحوه حمل بار و ترخیص آن، توصیه نمایندگی به نوع محصولات قابل عرضه در نمایشگاه و ... بیان کردند.

انتهای پیام/

 

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved